افشای راز جادوگران خلیفه حفتر

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر افشای راز جادوگران خلیفه حفتر
افشای راز جادوگران خلیفه حفتر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی پیشین ارتش ملی لیبی راز استخدام جادوگران خلیفه حفتر را افشا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد الحجازی" سخنگوی پیشین ارتش ملی لیبی (وابسته به خلیفه حفتر) و افسر جدا شده از این ارتش در اظهاراتی اعلام کرد خلیفه حفتر برای غلبه بر دشمنانش به استفاده از سحر و جادو روی آورده بود. وی تصریح کرد که حفتر جادوگرانی از نیجر و چاد استخدام کرده است.

ارتش ژنرال حفترآماده برای حمله به طرابلس - اسپوتنیک ایران
ارتش ژنرال حفترآماده حمله به طرابلس

الحجازی افزود: زمانی که وارد مقر فرماندهی می شدیم حس دلهره ی عجیبی بر انسان مستولی می شد، و اطراف حفتر را دود عجیب و غریبی فراگرفته بود.

وی افزود: اطرافیان خلیفه حفتر یک جادوگر را استخدام کرده بودند و نیم میلیون پول به وی داده اند که وی انگشتری مخصوص برای وی ساخته است که داخل آن یک جن خدمتگذار وجود دارد که باعث می شود مردم برای حفتر کف بزنند و وی را تشویق کنند.

الحجازی پیشتر نیز در مناسبت های مختلف درمورد جادو و تاثیرات آن صحبت کرده بودو مدعی شده بود که خروج ولی از فرماندهی ارتش لیبی بر اساس سحر و جادو صورت گرفته است.

شایان ذکر است که پس از سرنگونی محمد قذافی در سال 2011 بحران سیاسی در لیبی آغاز شد. هم اکنون دو قدرت بر کشور حکومت می کنند. در شرق لیبی، پارلمان منتخب مردم حکومت می کند و در غرب در پایتخت طرابلس دولت توافق ملی به ریاست فائض سراج حکومت می کند که تحت حمایت سازمان ملل و اتحادیه اروپا تشکیل شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала