پیشنهاد ایجاد مکانیزم پرداخت ها بین شرکت های دانش بنیان ایران و روسیه

© AP Photo / Ivan Sekretarevپیشنهاد ایجاد مکانیزم پرداخت ها بین شرکت های دانش بنیان ایران و روسیه
پیشنهاد ایجاد مکانیزم پرداخت ها بین شرکت های دانش بنیان ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سورنا ستاری، معاون علمی فن آوری رئیس جمهور ایران در سخنرانی خود در همایش صنعتی روسیه و ایران در حاشیه نمایشگاه اینوپروم اعلام کرد تهران امیدوار تشکیل سیستم پرداختی آنلاین بین شرکت های دانش بنیان روسی و ایرانی است.

توسعه همکاری های علمی و فن آوری ایران با روسیه - اسپوتنیک ایران
توسعه همکاری های علمی و فن آوری ایران با روسیه + ویدئو
به گزارش اسپوتنیک، سورنا ستاری خاطرنشان ساخت در زمینه فناوری های مالی نرم افزارهای بسیار خوب و مفیدی در بازار ایران وجود دارد که با کمک آنها روزانه دهها میلیون دلار پول منقل می شود و تهرام امیدوار است در نهایت سیستم های پرداختی آنلاین بین شرکت های دانش بنیان ایران و روسیه ایجاد شود.
معاون رئیس جمهور ایران تاکید کرد همکاری مسکو و تهران در زمینه فناوری ها و نوآوری ها از طریق ایجاد ساختارهای مشترک حاکی از تقویت روابط دو جانبه است.
سورنا ستاری شرکت های روسی را به عرضه محصولات خود در وبسایت ایرانی فروش های آنلاین محصولا دیجیتال فرا خواند و گفت بزرگترین شبکه خرید و فروش محصولات دیجیتال خاورمیانه در ایران قرار دارد. این شبکه بیش از 90 درصد خرده فروشی آنلاین و بیشاز یک هزار تولید کننده و 11 هزار فروشنده کالا را در بر می گیرد. آنها روزانه بیش از یک میلیون دلار کالا می فروشند. وبسایت مربوطه جزو 200 وبسایت دارای بیشترین مراجع در جهان است.
نمایشگاه صنعتی بین المللی اینوپروم، بزرگترین نمایشگاه صنعتی، تجاری و صادراتی در روسیه است که توسط وزات صنعت و بازرگانی کشور در شهر یکاترینبورگ برگزار می شود. حدود 80 درصد بازدید کنندگان از این نمایشگاه خریداران کارشناس در این زمینه ها از کشور های گوناگون و کارشناسانی از موسسات صنعتی هستند که درباره استفاده از محصولات و فناوری های جدید در تولید تصمیم می گیرند. نمایشگاه اینوپروم امسال از 8 تا 11 ژوئیه برگزار می شود. خبرگزاری ریانوستی، زیر مجموعه خبرگزاری بین المللی"روسیه سگودنیا" روسیه، همکار راهبردی خبررسانی این نمایشگاه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала