هوش مصنوعی در مبارزه با کامنت های توهین‌آمیز در اینستاگرام

© AP Photo / Marcio Jose Sanchez اینستاگرام
 اینستاگرام  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل کامنت ها و تفاسیر کاربران با کشف مضمون توهین‌آمیز به کاربر اخطار می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به خبر منتشره در سایت «اینستاگرام»، شبکه اجتماعی اینستاگرام از هوش مصنوعی در مبارزه با کامنت های توهین‌آمیز استفاده می‌کند.

اینستاگرام بالاخره تصمیم گرفته است تا راهکار جدیدی را در خصوص کامنت‌های توهین آمیز امتحان کند. در این روش اینستاگرام از یک ربات هوشمند برای شناسایی محتواهای منفی و توهین آمیز استفاده می‌کند و پیش از ارسال کامنت توهین آمیز پیامی با هدف اطمینان کاربر از ارسال آن پرسیده می‌شود.

آدام موسری مدیر عامل اینستاگرام، معتقد است که این قابلیت نقش بازدارنده دارد و می‌تواند از ارسال کامنت‌های توهین آمیز به خصوص توسط افراد نوجوان جلوگیری کند.این اولین باری است که از این فناوری برای اخطار دادن به کاربران هنجار شکن استفاده می‌شود. اینستاگرام قصد دارد تا با نمایش این پیام به نوعی کاربران را از ارسال کامنت‌های توهین آمیز منصرف کند.

علاوه بر گزینه حذف و گزارش یک گزینه جدید دیگر با نام Restrict نمایش داده می‌شود که با انتخاب آن می‌توان کامنت‌های آن فرد را برای سایر کاربران مخفی کرد.

کاربرانی که کامنت آن‌ها محدود شده باشد، دیگر نمی‌توانند زمان فعال بودن شما را در اینستاگرام مشاهده کنند و گزینه خوانده شدن پیام خصوصی ارسال شده برای آن‌ها نمایش داده نمی‌شود. در برخی از موارد کاربران به دلایل مختلف تمایلی به حذف کامنت توهین آمیز یا تمسخرآمیز فرد مورد نظر ندارند، در نتیجه گزینه محدود سازی می‌تواند بهترین راهکار برای حل مشکل آن‌ها باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала