تی‌شرت‌های متفاوت با دستور قرمه‌سبزی +عکس،ویدئو

© Photo / Pixabayتی‌شرت‌های متفاوت با دستور قرمه‌سبزی +عکس،ویدئو
تی‌شرت‌های متفاوت با دستور قرمه‌سبزی +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارائه محصولات یک برند تولید کننده لباس ایرانی با طرح‌های هنری، خیابانی و مطابق با سلیقه جوانان امروزی و واکنش کاربران در فضای مجازی.

به گزارش اسپوتنیک، برند "تچر" یک برند ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد که در ابتدا کار خود را به صورت نمایشگاهی شروع کرده و سپس با تاسیس فروشگاه آنلاین و افتتاح اولین فروشگاه مرکزی خود در تهران محصولات خود را به علاقمندان این سبک عرضه می‌کند.

محصولات این برند شامل تی‌شرت‌هایی با نام قرمه سبزی، سیکس پک، فامیل دور، دی جی، که چه شب‌ها، هشتم گروی نهمه، مولانا، آزادی، وقایع اتفاقیه، خنجر، اضافه کار، خطر و کارهای بسیار دیگری می‌باشد.

 

همچنین این برند توانسته علاوه بر ارائه تی‌شرت‌ها، کفش‌های دست‌دوز و سایر محصولات خود، با تضمین کیفیت و گارانتی آنها رضایت مشتریان خود در ایران و روسیه را جلب کند.

کاربران بسیاری این سبک را جوان‌پسند می‌دانند و مطمئن هستند این طرح‌ها مخاطبین خاص خود را خواهند داشت هر چند بعضی از طرح‌های آن همچون قرمه‌سبزی کمی دور از انتظار بوده است.

تعداد زیادی از کاربران نیز با انتشار تی‌شرت طرح قرمه‌سبزی در صفحات اجتماعی، با دید طنز به این طرح نگاه می‌کنند و با آن شوخی‌ می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала