ژنرال ایرانی : سلاح‌های سرّی منحصر به فردی را در اختیار داریم

© Fotolia / Curioso Photographyژنرال ایرانی : سلاح‌های سرّی منحصر به فردی را در اختیار داریم
ژنرال ایرانی : سلاح‌های سرّی منحصر به فردی را در اختیار داریم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده پدافند هوایی ارتش ایران اعلام کرد جمهوری اسلامی سلاح‌های سرّی منحصر به فردی را در اختیار دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایران ، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) اظهار داشت: امروز روز افشای حقوق بشر آمریکایی است که باید بر این حقوق بشر آمریکایی مرگ و نفرین فرستاد ولی آمریکا و ایادی‌اش در منطقه بدانند دیگر قدرت رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارند زیرا ما سلاح‌های سرّی منحصر به فرد ملت ایران را در اختیار داریم. 
وی افزود: سلاح موثر ما در کنار تسلیحات رزمی فرهنگ الهی ایثار و شهادت، ولایتمداری وحدت و یکپارچگی ملت ایران است. اگر دشمن با فشار حداکثری و حضور نظامی در خلیج فارس رجز خوانی می‌کند و می‌خواهد نیات پلید خود را بر اراده آهنین ملت ایران تحمیل کند، از یک طرف بر طبل جنگ می‌کوبد و از سوی دیگر بر وسعت تحریم‌ها می‌افزاید و از سوی دیگر هم پیشنهاد مذاکره می‌دهد که این امر غیر قابل اعتماد بودن دشمن را نشان می‌دهد. 
امیر صباحی فرد تصریح کرد: اگر دشمن در 200مایلی تنگه هرمز متوقف شده است به دلیل قدرت بازدارندگی ما است. دشمن خوب می‌داند آمادگی رزمی ایران قابل آزمایش نیست و اولین اشتباه آنان آخرین اشتباه آنان خواهد بود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: ما در سال 98 می خواهیم اثبات کنیم که نیروی پدافند هوایی با اتکا به توان داخلی می تواند در مقابل استکبار جهانی بایستد و می تواند در مقابل اقدامات احتمالی دشمن پاسخگو باشد که نشان دهنده اقتدار نیروی پدافند هوایی است.
اوضاع در منطقه خلیج فارس پس از اینکه تهران اعلام کرد در پاسخ به خروج آمریکا از برجام از اجرای برخی تعهدات خود در قبال این تفاهم نامه دست خواهد کشید و به دنبال آن حمله به دو نفتکش در دریای عمان و سرنگونی یک پهپاد امریکایی توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رو به وخامت گرائیده است.
روابط امریکا و ایران پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ تیره تر شده است. رئیس جمهور امریکا ایران را به برهم زدن ثبات در منطقه و حمایت از تروریسم جهانی متهم می کنند. رهبران ایران در پاسخ ضمن رد این اتهامات قول داده اند در برابر فشار واشنگتن تسلیم نشده و به دنبال کردن خط مشی سیاسی مستقل خود ادامه دهند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала