ارائه جزئیات ۱۰ طرح ضدآمریکایی در مجلس ایران

© Sputnik / SHAارائه جزئیات ۱۰ طرح ضدآمریکایی در مجلس ایران
ارائه جزئیات ۱۰ طرح ضدآمریکایی در مجلس ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در مجلس ایران چند نقشه جامع به‌عنوان نقشه راه تدوین که به‌صورت ۱۰ طرح ضدآمریکایی مطرح شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ايسنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از نمايندگان مجلس ايران در استان هرمزگان اعلام نمود که مجلس در مقابل طرح‌های زیاده‌خواهی‌های آمریکا سکوت نکند، چند نقشه جامع به‌عنوان نقشه راه تدوین که به‌صورت   ۱۰ طرح ضدآمریکایی مطرح خواهد شد. 

خبرگزاری فاکس نیوز خبر از استقرار 12 جنگنده اف 22 راپتور آمریکا در خلیج فارس داد. - اسپوتنیک ایران
احتمالا 12 جنگنده F22 آمریکا وارد خلیج فارس شدند

وی با بیان اینکه اولین موضوع تدوین نقشه جامع دیپلماسی عمومی مبنی بر سازمان‌دهی شبکه‌های اجتماعی و شناسایی دقیق ظرفیت ایرانیان مقیم آمریکا و تدوین برنامه جامع توسعه دیپلماسی متوازن و رسانه‌ای بود، تصریح کرد: دومین موضوع تدوین نقشه جامع تجهیزات امنیتی و سومین موضوع برنامه تدوین توسعه جامع امنیت نرم مبنی بر مقابله با ایران هراسی است..

ابطحی دیگر نماینده مجلس ایران با اشاره به اینکه چهارم موضوع تدوین برنامه تأثیر نقشه جامع دیپلماسی ترمیمی متناسب با جنگ اقتصادی بود، اظهار کرد: پنجمین موضوع اتخاذ دیپلماسی متوازن براساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در منطقه دنبال می‌کنیم و کشورهای همسایه و قدرت‌هایی نظیر چین، روسیه و هند که در مقابل آمریکا می‌توانند بایستند، بود.

ششمین موضوع موردبحث توانمندسازی ظرفیت‌های دیپلماسی حقوقی برای پیشگیری از بلوکه شدن اموال ایران در داخل و خارج از آمریکا بود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی منفذهای توسعه دیپلماسی سازمانی براساس ظرفیت اتحادیه بین‌المجالس در افشای امریکا و اسرائیل وضوع هفتم موردبحث بود، خاطرنشان کرد: هشتمین موضوع نیز تدوین طرح جامع تقویت مرزبانی در ایران و نهمین موضوع شناسایی و رفع خلأهای نظارتی مبارزه همه‌جانبه با فساد است.

ابطحی در پایان افزود: دهمین موضوع موردبحث تقویت انسجام داخلی در سه سطح کارگزاران، بین مردم و بین کارگزاران و مردم است که دشمن به دنبال استفاده از فضای تفرقه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала