پوتین: ما سیاست آینه وار داریم

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: ما سیاست آینه وار داریم
پوتین: ما سیاست آینه وار داریم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پوتین اعلام کرد که اقدامات روسیه نسبت به شرکای خارجی همیشه آینه وار خواهد بود: هر طور که با ما رفتار کنند، ما نیز همانگونه خواهیم شد.

به گزارش اسپوتنيک رئیس جمهور فدراسیون روسیه در کنفرانس خبری در حاشيه اجلاس گروه جي 20 گفت: "من می خواهم توجه شما را به این نکته جلب کنم که اقدامات ما در رابطه با همتايان خود متقابل بوده است، و ما با همه ارتباط آينه وار خواهيم داشت". 

پوتین به همراه رهبران بریکس - اسپوتنیک ایران
اجلاس گروه 20 در ژاپن

پوتین گفت: روسیه هیچ قصد تهاجمی نسبت به هرکس يا کشوري ندارد. اين سخن پوتين، اشاره به سخنان نخست وزیر بریتانیا، ترزا می دارد که پيش از اين گفته بود: بازسازی روابط با فدراسیون روسیه تا زمانی که مسکو سياست هاي تهاجمي خود را ادامه دهد، ممکن نيست.

پوتین در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من می خواهم به شما بگویم، ما هیچ گونه قصد اقدامات تهاجمی علیه کسي يا کشوري را نداريم".

آقای ولادیمیر پوتین در چارچوب حاشیه اجلاس گروه جی 20، اعلام نمود که ما نسبت به شرکای خارجی، هر طور که با ما رفتار کنند، ما نیز همانگونه رفتار می نماییم.

گقتنی است، رئیس جمهور روسیه و ایالات متحده در 28 ژوئن در حاشیه اجلاس G20 در اوزاکا ژاپن ملاقات کرد. مذاکرات دو رئیس جمهور بیش از یک ساعت طول کشید. به گفته سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، دو طرف در خصوص مسائل ثبات استراتژیک در جهان به گفتگو نشستند. علاوه بر این، پوتین به رهبر آمریکا برای شرکت در رقابت های رژه پیروزی در سال 2020 پیشنهاد سفر به مسکو را داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала