گرمای شدید و موتورسواری شهروند آلمانی در حالت عریان +عکس

© Sputnik / Valeriy Melnikovگرمای شدید و موتورسواری شهروند آلمانی در حالت عریان +عکس
گرمای شدید و موتورسواری شهروند آلمانی در حالت عریان +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گرمای کم‌سابقه در قاره اروپا باعث شد که یک شهروند آلمانی به صورت عریان و سوار بر موتور به خیابان بیاید و توسط پلیس متوقف شود.

به گزارش اسپوتنیک، پلیس براندنبورگ یک موتورسوار را به دلیل لخت بودن متوقف کرد. این شخص در حالی‌که تنها با کلاه ایمنی و صندل به صورت کاملا لخت، سوار بر موتور در خیابان در حال حرکت بود، توسط پلیس متوقف شد و دلیل کار خود را گرم بودن بیش از حد هوا عنوان کرد، او پس از درخواست پلیس برای پوشیدن شلوار به راه خود ادامه داد.

یک پلیس مسئول در این رابطه می‌گوید: «ما نمی‌توانیم با این اقدام مخالف باشیم و رانندگی در حالت عریان خلاف قانون نیست اما اگر دیگران از این حرکت آزرده شوند می‌توانند شکایت کنند.»

کاربران زیادی رفتار این شخص را نادرست می‌دانند و بر این باورند که در هر جامعه‌ای بایستی حدودی را رعایت کرد. اما کاربرانی نسبت متوقف کردن این موتورسوار نظر دیگری دارند ‌و عقیده دارند با توجه به این‌که شهروندان اروپایی در مسائل شخصی و پوششی آزاد هستند متوقف کردن این موتورسوار چندان معنایی ندارد.
برخی از کاربران نیز به این نکته اشاره می‌کنند که موتورسوار در حالی‌که از شدت گرما لخت شده است اما قانون کلاه ایمنی را رعایت کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала