لاریجانی: تجاوز دوباره آمریکا با پاسخی سخت روبرو خواهد شد

© AP Photo / Vahid Salemiلاریجانی: تجاوز دوباره آمریکا با پاسخی سخت روبرو خواهد شد
لاریجانی: تجاوز دوباره آمریکا با پاسخی سخت روبرو خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد، در صورت تجاوز دوباره به مرزهای ایران، آمریکا پاسخ سخت تری دریافت خواهد کرد

به گزارش اسپوتنیک، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به ساقط کردن پهپاد آمریکایی گفت: مقابله با متجاوز وظیفه ذاتی نیروهای مسلح است و اگر دشمنان به حریم ایران تجاوز کنند، با آنها مقابله می شود همانطور که این پهپاد به آب های سرزمینی ایران تجاوز کرد و ساقط شد. در شورای عالی امنیت ملی درخصوص این پهپاد بحث شد و مشخص گردید که به مرزها تجاوز کرده و براساس حق خود با آن مقابله کردیم و این تیزبینی ارزشمند است و باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد.

تنگه هرمز - اسپوتنیک ایران
پهپاد سرنگون شده آمریکا در اعماق آبها

لاریجانی افزود: بعید می دانم آمریکایی ها آنقدر کم عقل باشند که به مرز ایران ورود یا حمله کنند، زیرا هیمنه آنها همانند ماجرای اخیر درهم می شکند، هر چند آمریکا ماجرای ساقط شدن پهپاد خود را به نوعی قورت داد، اما تردید نکنید نیروهای ایران باز هم با متجاوزان در لحظه برخورد جدی می کنند.

به گفته رئیس مجلس ادامه داد: بولتون نماینده منافقین در آمریکا شده و به همراه رئیس جمهور آمریکا از منافقین مشاوره و اطلاعات غلط می گیرند و همین امر باعث شد تا در تصمیم گیری ها دچار اشتباه شوند. در نظرسنجی ها مشخص شده که مردم ایران به شدت با رفتار ترامپ مخالف هستند.

شایان ذکر است که روز پنجشنبه، 20 ژوئن، سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی را در حین تجاوز به فضای سرزمینی ایران، مقابل منطقه کوه مبارک استان هرمزگان هدف قرار داده است.

همچنین فرماندهی مرکزی نیروهای مسلح آمریکا اعلام کرد که سامانه دفاع ضد موشکی ایران پهپاد آمریکایی را بر فراز آبهای تنگه هرمز و حریم هوایی بین‌المللی هدف قرار داده است. ترامپ پس از سرنگونی پهپاد امریکایی در توئیتر خود نوشته بود ایران مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала