فرمانده هوافضای سپاه: آمریکا جسارت تجاوز به ایران را ندارد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرمانده هوافضای سپاه: آمریکا و هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به ایران را ندارد

فرمانده هوافضای سپاه: آمریکا و هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به ایران را ندارد
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در قضیه انهدام پهباد، طبق معمول آمریکایی‌ها قوانین بین المللی را رعایت نکردند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سردار امیرعلی حاجی زاده در جمع خبرنگاران در واکنش به تشدید بحران میان آمریکا و ایران گفت: در قضیه انهدام پهباد، طبق معمول آمریکایی‌ها قوانین بین المللی را رعایت نکردند. در نتیجه، یگان مستقر در منطقه به وظیفه خود در قبال انهدام این پهباد عمل کرده است. 

امضای تحریم رهبر ایران، توهین به یک ملت است - اسپوتنیک ایران
امضای تحریم رهبر ایران، توهین به یک ملت است

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه سامانه سوم خرداد کاملاً بومی بوده و توسط هوافضای سپاه طراحی و ساخته شده است، افزود: هر یگانی دیگر هم در منطقه قرار داشت، همین کار هوافضای سپاه را انجام می‌داد.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه آمریکایی‌ها توانایی این کار را برای ایران قائل نبودند، افزود: ما به قانون عمل کردیم، باید آمریکایی‌ها متوجه رفتار خود باشند و قرار نیست که کشورها همواره از آنها تبعیت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: مشکل اصلی الان کشور جنگ اقتصادی است، همه مردم و مسئولان باید باهم بسیج شویم که مشکلات مردم را حل کنیم.

گفتنی است، در تاریخ 8 مه 2018، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر خروج واشنگتن از توافقنامه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را اعلام نمود. در طی سال گذشته، آمریکا تلاش کرد تا خرید نفت ایران را به صفر برساند. در سالگرد خروج امریکا از برجام، ایران اعلام نمود که اکنون حق خود می داند به برخی از تعهدات خود در قالب برجام عمل ننماید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала