سیاست آمریکا علیه ایران به بن بست رسیده است

© Flickr / mozzoomحزب‌الله لبنان
حزب‌الله لبنان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقاومت ملت ایران، دنیا را متحیر کرده است!

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری العهد، به عقیده عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، مقاومت ملت ایران دنیا را متحیر کرده است!

شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در یک سخنرانی گفت:«ترامپ به یک تنگنای استراتژیک و به یک سردرگمی رسیده است. اگر به ایران حمله کند به مشکل برمی خورد، اگر نکند نیز اکنون در مشکل قرار دارد، اگر این راهش را ادامه دهد به نتیجه‌ای نخواهد رسید و اگر ادامه ندهد نیز شکست خواهد خورد بنابراین او اکنون سردرگم است. گاهی اوقات به مقامات آمریکایی می‌گوید که باید ایران را بمباران کنیم و گاهی اوقات نظرش عوض می‌شود.

پیشنهاد ظریف تهدید جدی برای نظریه ضد ایرانی آمریکا و اسرائیل است - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
پیشنهاد ظریف تهدید جدی برای نظریه ضد ایرانی آمریکا و اسرائیل است

آمریکا امروز از مقاومت دولت و ملت ایران متحیر شده است و به این نتیجه رسیده است که ایران تسلیم فشارهای اقتصادی نمی‌شود. آمریکا به بن بست رسیده است و راه خروج ندارد. ایران در ده دقیقه کاخ سفید، پنتاگون و کنگره آمریکا را رسوا و متزلزل کرد.

ما امروز در مقابل معادلات جدیدی قرار داریم. ایران محور مقاومت را به سوی یک پیروزی بزرگ در تاریخ مقاومت و منطقه رهبری می‌کند. پیروزی‌ها و دستاوردهای ایران منجر به تقویت محور مقاومت در منطقه و تضعیف مثلث عربستان، اسرائیل و آمریکا شده است.مقاومت استثنایی ملت، نیروهای مسلح، سپاه و رهبری ایران دنیا را متعجب کرده و آمریکا و دنباله رو آن یعنی عربستان، امارات، بحرین و رژیم اسرائیل را سردرگم کرده است. آنها امروز در محافل پشت درهای بسته خود اعتراف می‌کنند که سیاست فشار بر ایران شکست خورده است و اکنون نمی‌دانند باید چه کاری انجام دهند».

روند رو به وخامت گرائیدن روابط امریکا و ایران پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ آغاز شده است. رئیس جمهور امریکا ایران را به برهم زدن ثبات در منطقه و حمایت از تروریسم جهانی متهم می کنند. رهبران ایران در پاسخ ضمن رد این اتهامات قول داده اند در برابر فشار واشنگتن تسلیم نشده و به دنبال کردن خط مشی سیاسی مستقل خود ادامه دهند.

 دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا چندی پیش در اقدامی مغایر قوانین بین‌المللی با انتشار بیانیه‌ای، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که بخشی از نیروهای رسمی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است، در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی قرار داد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا را تصویب کردند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала