فرمانده ایرانی از آمریکا خواست تا نسبت به جان سربازانش مسئولانه رفتار کند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرمانده ایرانی از آمریکا خواست تا نسبت به جان سربازانش مسئولانه رفتار کند
فرمانده ایرانی از آمریکا خواست تا نسبت به جان سربازانش مسئولانه رفتار کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا گفت: آمریکا باید از رفتارهای اشتباهی که باعث می شود تا جان نیروهای آمریکایی به خطر بیفتد پرهیز کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا گفت: "در حال حاضر ایران در یک رویارویی راهبردی برای حفظ ثبات و مدیریت، موجودیت و همچنین موقعیت و قدرت منطقه‌ای در برابر ائتلاف آمریکا- رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها قرار دارد."

وی در ادامه بیان داشت که دولت آمریکا باید با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه، نسبت به حفظ جان نیروهای آمریکا و به خطر افتادن آنها مسئولانه رفتار کند. در صورت وقوع درگیری در منطقه، دامنه و زمان آن از سوی هیچ کشوری قابل مدیریت نخواهد بود. ما به دنبال جنگ نبوده و نیستیم ولی با قدرت از منافع ملت شریف ایران در برابر هر نوع تهدید و تجاوزی دفاع خواهیم کرد. سرنوشت منافع ملت‌های منطقه به هم پیوسته است. تقسیم صلح و جنگ امکان‌پذیر نیست، یا همه در مسیر ثبات حرکت خواهیم کرد یا منطقه بر اثر سیاست‌های مداخله جویانه آمریکا و تحریک برخی از کشورهای معلوم درگیر بی‌ثباتی و جنگ خواهد شد. برای جلوگیری از جنگ گفتار به تنهایی کافی نیست و به اراده و رفتار مناسب نیاز است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала