نمایش توان بالای دفاعی ایران

© Fotolia / Curioso Photographyنمایش توان بالای دفاعی ایران
نمایش توان بالای دفاعی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایران با نشانه‌گیری پهپاد آمریکایی توان دفاعی خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»،یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ایران گفت که نشانه گیری هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی توسط نیروهای ایرانی، توان بالای دفاعی ایران را نشان می‌دهد.

وی در این خصوص گفت:«هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی از بهترین نوع هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا بود. این هواپیما توسط چهار خلبان از راه دور کنترل می‌شد و در ارتفاع 65 هزار پا و بدون32 ساعت سوخت گیری پرواز می‌کند.

این هواپیما بدون در نظر گرفتن تذکرات جدی که از طرف نیروهای ایرانی به این هواپیما داده شده بود وارد مرزهای ساحلی ایران شد که همین امر موجب شد تا مورد هدف نیروهای مسلح سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد.

عبور از مرزها و تجاوز به خاک خط قرمزی است که ایران بارها عنوان کرده است - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
عبور از مرزها و تجاوز به خاک خط قرمزی است که ایران بارها عنوان کرده است

دروغ‌های ترامپ برای دنیا اثبات شده است و دیگر نمی‌توان دروغ‌های اورا باور کرد و با این کار به ترامپ ثابت شد که جرات حمله به ایران را ندارد و بهترین کار این است که عقب بنشیند و وارد موقعیت سرزمینی ایران نشود.اکثر رسانه‌های خارجی این حرکت ایران را به عنوان یک کار فوق العاده انعکاس دادند و بازخورد بسیار خوبی در جامعه بین المللی داشته است.

ترامپ برای مردم ایران دلسوزی نمی‌کند بلکه به دنبال اهداف ناجوانمردانه خود است که با این حرکت موضع ضعف از خود نشان داد و به او ثابت شد که با فشارهای اقتصادی وغیره کاری از پیش نمی‌برد».

صبح روز 20 ژوئن روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی در ساعات اولیه بامداد، پس از تجاوز به فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران مقابل منطقه کوه‌مبارک استان هرمزگان توسط آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در این اطلاعیه اعلام کرد: نخستین ساعات بامداد امروز 20 ژوئن، یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبه‌روی کوه‌مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала