نظامیان آمریکایی مستقر در خاورمیانه به مدت 72 ساعت به حالت آماده باش در آمدند

© Sputnik / Stanislav Savelyev /  مراجعه به بانک تصاویر نیروی نظامی آمریکا در خاورمیانه به مدت 72 ساعت به حالت آماده باش در آمد
نیروی نظامی آمریکا در خاورمیانه به مدت 72 ساعت به حالت آماده باش در آمد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقام مسئول آمریکایی خبر از آماده باش نیروی های نظامی آمریکا در منطقه داد.

به گزارش اسپوتنیک، نیوزویک به نقل از یک مسئول در پنتاگون اعلام کرد که نیروهای نظامی آمریکا در منطقه به مدت 72 ساعت به حالت آماده باش در آمدند.

در همین حال روزنامه «نیویورک تایمز» نیز نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با طرح حمله به برخی اهداف ایران موافقت کرد اما اندکی بعد به طور ناگهانی با اجرای آن طرح مخالفت کرد.

این نشریه در ادامه نوشت: تا ساعت 7 عصر روز پنج شنبه، مقامات نظامی و سیاسی پس از رایزنی های مکرر میان مقامات ارشد امنیت ملی و روسای کنگره این کشور، حمله آمریکا به برخی اهداف ایران را پیش بینی می کردند. دونالد ترامپ در ابتدا با اجرای حملاتی علیه گروهی از اهداف ایرانی از جمله رادارها و سایت های پرتاب موشک موافقت کرده بود اما این حمله عصر روز گذشته به صورت ناگهانی لغو شد. مشخص نیست که آیا تصمیم راه اندازی حملاتی علیه ایران همچنان پابرجاست یا خیر.

اداره هوانوردی فدرال آمریکا روز جمعه ممنوعیت همه پروازهای هواپیماهای آمریکایی در حریم هوایی تحت کنترل ایران را ممنوع کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала