مصیبت بار ترین عکس سال با جسد بچه خرس ۲ ساله +عکس

© Sputnik / Igor Zaremboمصیبت بار ترین عکس سال با جسد بچه خرس ۲ ساله +عکس
مصیبت بار ترین عکس سال با جسد بچه خرس ۲ ساله +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سلفی عده ای از مردم با جسد بچه خرس عنوان مصیبت بار ترین عکس سال را به خود اختصاص داد.

به گزارش اسپوتنیک، چند روزی بحثی در شبکه های اجتماعی داغ شده است که به ماجرای حیوان آزاری یک بچه خرس می پردازد و افکار عمومی را جریحه دار کرده است. ماجرا از این قرار است که شنبه ۲۵خرداد یک توله خرس ۲ساله در منطقه دراسله سوادکوه استان مازندران هنگامی که همراه مادر خود در حرکت بود از یک تپه به پایین سقوط کرده و از مادرش فاصله می گیرد. این بچه خرس بعلت سقوط، به حالت شوک و گیجی در جای خود می نشیند و اهالی روستا به طرز ناجوانمردانه ای با ضربات متعدد سنگ و چوب توله خرس را زخمی می کنند و سپس با او که آسیب جدی دیده است، عکس یادگاری می گیرند.

این افراد پس از حمله بی رحمانه تصمیم به دزدیدن توله خرس می گیرند، اما چند نفر به این محل می‌رسند و با مشاهده رفتار این افراد با توله خرس به اداره محیط زیست خبر می‌دهند. آن‌ها با کمک یک خانم از ادامه این فاجعه جلوگیری می‌کنند تا ماموران محیط زیست به داد توله خرس برسند اما او بدلیل آسیب جدی از بین رفت.

قهرمان این داستان دردناک و مصیبت بار، خانمی با روسری آبی به نام خانم حاتمی است که او محیط بان خودجوشی است که در لحظات قتل بیرحمانه بچه خرس تلاش کرد تا هم محلی های خود را از سنگسار یک موجود زخمی و بی گناه منصرف کند.

بسیاری از کاربران و سلبریتی ها نسبت به این اتفاق دردناک واکنش نشان دادند.
شهاب حسینی بازیگر و کارگردان معروف این افراد را هیولا و زامبی خواند و آنان را مایه ننگ بشریت دانست.

 

بسیاری از کاربران نیز با انتقاد بسیار شدید از این افراد معتقدند که تا زمانی که فرهنگ سازی و قانون درستی برای حقوق حیوانات وضع نشود، از این دسته از داستان ها وجود خواهد داشت.
کاربران دیگری نیز با اعلام انزجار از رفتار این افراد، اشد مجازات را از دستگاه های قضایی برای این افراد خواستند.
بسیاری از کاربران نیز معتقدند که ایران و طبیعت و موجودات زیبایش به حاتمی های بیشتری نیاز دارند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала