واکنش ایرانیان به سقوط پهپاد آمریکایی توسط سپاه

© AFP 2023 / Atta Kenareواکنش ایرانیان به سقوط پهپاد آمریکایی توسط سپاه
واکنش ایرانیان به سقوط پهپاد آمریکایی توسط سپاه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی، از بین بردن پهپاد 200 میلیون دلاری امریکا توسط نیروهای سپاه را ستوده اند.

به گزارش اسپوتنیک، سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیروهای سپاه توسط کاربران ایرانی مورد بحث قرار گرفته است.

حسین روشنی با مقایسه حمله امریکا به هواپیمای مسافربری ایران در 31 سال پیش می نویسد: 31  سال پیش تو همچین ایامی ناو آمریکایی هواپیمای ایرانی را در خلیج فارس هدف قرار داد. حالا اون زخم کهنه سر باز کرد… ولی ما مثل اونا بی شرف نیستیم که مردم عادی رو هدف قرار بدیم. انتقاممون رو از تروریست های سنت کام گرفتیم، اون هم کاملاً قانونی و حرفه ای. 

رضا حاتمی وفا نیز از توان و قدرت نظامی ایران می نویسد: اونی که این پهپاد جاسوسی رو می‌زنه، هر جنگنده‌ی دیگه‌ای رو هم می‌تونه بزنه.

در این میان بسیاری از کاربران ایرانی با تمجید عملیات سپاه در سقوط پهپاد آمریکایی، این موضوع را غرور ملی محسوب می کنند: حق با ترامپ بود ، ایرانی ها دیگه کمتر مرگ برامریکا میگن، بیشتر عمل می کنن.

سپاه پاسداران انقلاب ایران، صبح امروز 20 ژوئن اعلام کرد که یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا را که وارد حریم هوایی این کشور شده، بر فراز استان هرمزگان منهدم کرده است. در عین حال واشنگتن ضمن تایید ساقط شدن پهپاد این کشور اعلام کرد که پهپاد آمریکایی در حریم هوایی بین المللی مورد حمله ایران قرار گرفته است. ایران از سوی دیگر اعتراض خود را به سازمان ملل متحد در خصوص شکستن حریم هوایی خود از سوی پهپاد آمریکایی را اعلام نموده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала