سردار سلامی: تکنولوژی موشکی ایران، تعادل قدرت در منطقه را تغییر داده است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار سلامی: تکنولوژی موشکی ایران، تعادل قدرت در منطقه را تغییر داده است
سردار سلامی: تکنولوژی موشکی ایران، تعادل قدرت در منطقه را تغییر داده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موشک های بالستیک دقیق ایرانی، می توانند اهداف دریایی را در نظر بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسکی نیوز عربیا، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آقای سردار سلامی در سخنرانی خود اعلام نمود که توانایی فنی موشک های بالستیک ایران، تعادل قدرت در منطقه را تغییر داد. 
مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه برگزار گردید - اسپوتنیک ایران
مراسم معارفه سرلشگر سلامی برگزار گردید
فرمانده سپاه ایران گفت: "فناوری موشک های بالستیک ایران، تعادل قدرت در خاورمیانه را تغییر داده است. موشک های بالستیک با دقت بالای ایران همچنین می توانند اهداف دریایی را در نظر بگیرد". 
در پایان ماه مه، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد که ارتش ایران دارای تمام سلاح های لازم برای تضمین دفاع از کشور در برابر تجاوز امریکا است. وی در این خصوص گفت: "نیروهای مسلح ایران خودکفا هستند، صنایع دفاعی ایران می تواند تجهیزات نظامی، موشک، هواپیماهای جنگی و هواپیماهای بدون سرنشین را فراهم می کند."
این سخنان سلامی چند روز بعد از تصمیم مقامات ایالات متحده برای ارسال 1000 نیروی تکمیلی آمریکایی با "اهداف دفاعی" به خاورمیانه در ارتباط با ایران بیان شده است. 
پیش از این، سردار سلامی اعزام ناو هواپیمابر آمریکا را جنگ روانی نامید و گفت که آمریکا با توجه به توان نیروهای دفاعی ایران و ضعف آسیب‌پذیری ناوهای هواپیمابرش جرأت و قدرت جنگ علیه ایران را ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала