چگونه خوابی درست داشته باشیم؟

© Fotolia / 2mmediaچگونه خوابی درست داشته باشیم؟
چگونه خوابی درست داشته باشیم؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصص خواب شناسی چگونگی خواب صحیح را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاول کودینوف، عضو هیئت متخصصین خواب روسیه گفت: برای خواب صحیح و کامل نیاز است تا هر روز در یک ساعت معین به خواب بروید و بیدار شوید.

وی در مورد کشف دانشمندان بریتانیا در مورد مدت زمان مطلوب خواب اظهار نظر و گفت: این دانشمندان موضوع جدیدی را کشف نکرده است زیرا مدت خواب یک انسان در سطح ژنیتکی برنامه ریزه شده است: برای فردی روزانه هشت ساعت خواب کافی است، اما فرد دیگری بیش از هشت ساعت نیاز به خواب دارد. کودینوف افزود که برای یک خواب کامل اهمیت رعایت رژیم خواب بیشتر از اهمیت مدت زمان خواب است. مهم‌ترین نکته در ژن خواب، برخاستن از خواب در زمان معین می‌باشد. در این صورت انسان می‌تواند یک خواب کامل داشته باشد، در روزهای تعطیل نیز باید در زمان معین از خواب بلند شویم.

در تاریخ 16 ژوئن، نشریه بریتانیایی میرور گزارش داد که دانشمندان بریتانیایی، مدت زمان مطلوب خواب را برای حفظ زیبایی و سلامتی شخص اعلام کردند و بر این اساس مدت مناسب خواب برای حفظ سلامت و زیبایی 9 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد. به باور دانشمندان زمان مناسب برای رفتن به رخت خواب 21:45 و برای برخاستن 6:55 صبح است. به گفته دانشمندان، رعایت چنین رژیم خوابی باعث برطرف شدن خستگی و استرس که در طول روز ایجاد شده می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала