عملیات تهاجمی آمریکا علیه روسیه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر عملیات تهاجمی آمریکا علیه روسیه
عملیات تهاجمی آمریکا علیه روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سلاح آمریکایی که ترامپ از آن بی خبر است.

به گزارش اسپوتنیک، هر بار که تحلیلگر روسیه در باره عملیات تهاجمی آمریکا علیه روسیه مطلبی منتشر می کند، بناچار با واکنشی به سبک «ماشین تبلیغاتی روسیه دشمن‌ساز است در حالی که آمریکایی ها  فقط خوبی روس ها را می خواهند» روبرو می شود. خوشبختانه همکاران رسانه ای آمریکایی به کمک  تحلیلگران روس می آیند و با غرور و افتخار خبر حملات سایبری آمریکا به زیرساخت روسیه و شبکه برق‌رسانی آن کشور را پزارش می دهند. آنها اصلا به این مهم فکر نمی کنند که اینگونه عملیات نقض فاحش قوانین بین‌المللی است و تجاوز محسوب می شود.

کشف کمپین جاسوسی سایبری در خاورمیانه - اسپوتنیک ایران
کشف کمپین جاسوسی سایبری در خاورمیانه

به این ترتیب در دنیای آنها و کسانی که تا کنون فکر می کنند «آمریکایی ها خوبی آنها را می خواهند»، به پنتاگون و سربازان سایبری آنها در یونیفورم های ناتو اجازه انجام هرکاری داده می شود ولی روسیه فقط باید «قیمت گناهان غیرواقعی گذشته و حال و آینده را بپردازد و توبه کند».

به نوشته ر وزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» ایالات متحده حمله سایبری به شبکه برق‌رسانی روسیه را گسترش می دهد تا بدین ترتیب به ولادیمیر پوتین هشدار بدهد و در عین حال نشان بدهد که دولت ترامپ  از اختیارات جدید خود چگونه استفاده می کند».

همانطور که رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با مجله «فیگارو» در سال 2017 گفت:«اوضاع واقعی در آمریکا بدتر از گذشته شده است. بروکراسی در آمریکا خیلی قوی است. رئیس‌جمهور را انتخاب می کنند و او به قدرت می رسد، اما بعدا، افرادی با کیف اداری می آیند که کت و شلوار رنگ تیره پوشیده اند و با کراواتی به رنگ  سیاه و یا صورمه ای و نه مثل کراوات قرمز من و شروع می کنند به توضیح دادن اینکه رئیس جمهور چه باید بکند و چه نباید بکند و بعد همه چیز تغییر می کند».

هم اکنون این افراد حتی سعی نمی کنند برای رئیس جمهور آمریکا چیزی را توضیح بدهند. آنها براحتی کشور و ارتش  آن را هدایت می کنند و رئیس جمهور که در انتخابات دمکراتیک به این سمت رسیده است فقط می تواند صفحه توییتری خود را اداره کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала