در آمریکا برتری جنگنده سوخو-57 در مقابل اف-15 ذکر شد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر در آمریکا برتری جنگنده سوخو-57 در مقابل اف-15 ذکر شد
در آمریکا برتری جنگنده سوخو-57 در مقابل اف-15 ذکر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنگنده اف-15 ایگل، که نیمی از تمام جنگنده های درحال خدمت نیروی هوایی ایالات متحده را تشکیل می دهد، قادر به مقاومت در برابر جنگنده روسی نسل پنجمی سوخو-57 نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشنال اینترست، جنگنده اف-15 ایگل، که نیمی از تمام جنگنده های درحال خدمت نیروی هوایی ایالات متحده را تشکیل می دهد، قادر به مقاومت(بدون انجام مدرن سازی های پیشرفته و جدی) در برابر جنگنده روسی نسل پنجمی سوخو-57 نخواهد بود.

همانطور که در مقاله این نشریه ذکر شده است، در حال حاضر جنگنده سوخو-57 نسبت به بسیاری از جنگنده های جهان در از لحاظ تسلیحات و قدرت مانور برتری دارد. در مورد جنگنده اف-15 برای اینکه بتواند در برابر هواپیمای روسی مقاومت کند، نیاز است تا مدرنیزاسیون جدی و تجهیزات با سلاح های جدید در آن انجام گیرد. از لحاظ تئوری جنگنده آمریکایی اف-15 می تواند از یک ماژول به نام لژیون که قبلا توسط لاکهید مارتین طراحی شده است، استفاده کند تا به واسطه این ماژول قادر به شناسایی هواپیماهایی شود که از تکنولوژی خفا استفاده می کنند مثل سوخو-57.

در مقاله آمده است: "با این حال هم سوخو-57 پس از حمله اول نجات می‌یابد و اف-15 در مقایسه با مانورهای غیر معمول جنگنده روسی در معرض خطر قرار خواهد گرفت".

در چنین حالتی نجات‌ جنگنده‌ آمریکایی بستگی به حرفه ای بودن خلبان آن دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала