مهمانی مختلط سفارت ایتالیا در تهران خبرساز شد +ویدئو،عکس

© REUTERS / Hannah McKayمهمانی مختلط سفارت ایتالیا در تهران خبرساز شد +ویدئو،عکس
مهمانی مختلط سفارت ایتالیا در تهران خبرساز شد +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت ایتالیا در تهران، دوم ژوئن به مناسبت روز ملی کشورش اقدام به برگزاری جشنی در باغ سفارت کرد و انتشار تصاویر این مهمانی واکنش‌ها و حواشی بسیاری به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، برگزاری جشن روز ملی ایتالیا در سفارت این کشور در تهران، با مهمانی مختلط و سرو مشروبات الکی، با حواشی بسیار در فضای مجازی خبرساز شده است. انتشار ویدئوها و تصاویر این جشن با حضور مهمانان ایرانی در شبکه‌های مختلف اجتماعی، واکنش شدید کاربران را به همراه داشته است.

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند در مهمانی سفارت ایتالیا، دختران و زنان ایرانی فعال در بخش‌های مختلف اجتماعی و همین‌طور هنر‌پیشگان، به شکل برهنه و نیمه برهنه دیده می‌شود که این موضوع باعث آزردگی ‌خاطر آنها شده است. آنها این سوال را مطرح می‌کنند اگر چنین مراسمی در سفارت عراق رخ می‌داد واکنش‌ها به چه شکل می‌بود؟!

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند که سفارت هر کشور جزئی از خاک آنها محسوب می‌شود، بنابراین می‌توانند طبق قوانین خودشان عمل کنند و دلیلی برای دخالت دیگران وجود ندارد و چرا باید برخی نگران سرو مشروبات الکی آنها باشند.

از طرف دیگر طی روزهای اخیر برگزاری جشن نود و سومین سالگرد تولد ملکه الیزابت دوم در سفارت انگلیس در ایران با واکنش تند برخی نمایندگان مجلس مواجه شده بود تا آنجا که از رئیس مجلس خواسته شد به وزارت امور خارجه و وزارت ارشاد در این خصوص تذکر دهد تا جلوی هنجارشکنی‌ها گرفته شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала