سپاسگزاری ملوانان نجات یافته از ایران+ویدئو

© Fotolia / Nightman1965سپاسگزاری ملوانان نجات یافته از ایران+ویدئو
سپاسگزاری ملوانان نجات یافته از ایران+ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ملوانان روس تانکرهایی که در دریای عمان دچار سانحه شدند به خاطر کمک ایران ابراز تشکر کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «پرس تی وی»،شهروندان روسیه که در روز 13 ژوئن توسط ایرانی ها از تانکرهایی که گویا در دریای عمان مورد حمله قرار گرفته بودند، نجات یافتند به خاطر مهماننوازی ایرانی ها از آنها تشکر کردند.

یکی از روس ها گفت:«از ما خیلی خوب پذیرایی شد.به خاطر این مهماننوازی گرم سپاسگزاریم. در بیمارستان هم همه چیز خوب بود. من خیلی تعجب کردم».

ملوانان دیگر نیز به خاطر کمک ایرانی ها تشکر کردند.

​به گزارش رسانه های ایرانی و عربی روز پنج شنبه 13 ماه ژوئن، دو تانکر نفتی آلتر فرانت و کوکوکا کاریجیس در دریای عمان مورد حمله قرار گرفتند. بر اساس برخی اطلاعات، حمله یک اژدر موجب این انفجار و آتش سوزی شده است. با این حال، هیچ تایید رسمی در خصوص علت این حادثه وجود ندارد. تمام اعضای خدمه کشتی های آسیب دیده پس از نجات در ایران به سر می برند. به نقل از سخنان سفیر روسیه در ایران، 11 روس از حادثه انفجار در یکی از نفتکش ها در دریای عمان نجات یافتند و هم اکنون در بندر جاسک ایران قرار دارند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ایران در گفت‌و‌گویی اظهار داشت:«حادثه نفتکش ها در دریای عمان حریق بوده و حمله ای صورت نگرفته است. 44 دریانورد خارجی با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر شهید رجایی نجات یافتند. 23 نفر از پرسنل نفت‌کش اول و 21 نفر از پرسنل نفت‌کش دوم بودند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала