حمله به دو نفتکش در دریای عمان

© REUTERS / Alexandra Ulmerحمله به دو نفتکش در دریای عمان
حمله به دو نفتکش در دریای عمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
منابع خبری ادعا کردند که دو نفت‌کش بزرگ حامل نفت خام در دریای عمان هدف حمله قرار گرفته‌اند و دو انفجار مهیب در این دریا رخ داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برترین ها، شبکه خبری «العالم» با استناد به «منابع محلی عمان» اعلام کرد که این دو انفجار به صورت پیاپی رخ داده است.
این منابع تأکید کردند که بر اساس تحقیقات صورت گرفته، دو نفت‌کش بزرگ حامل نفت خام هدف حمله قرار گرفته‌اند و این صداهای انفجار، ناشی از این حمله بوده است.
العالم به نقل از منابع محلی پاکستان نیز گزارش داد که این منابع نیز صدای این انفجارها را شنیده‌اند.
به گفته منابع پاکستانی، دو نفت‌کش مذکور، اعلام کردند که در دریای عمان مورد حمله قرار گرفته‌اند و درخواست کمک دارند.
خبرگزاری «یونیوز» هم گزارش داد که خدمه‌های این دو نفت‌کش، ضمن درخواست کمک از بندرگاه‌های پاکستان و عمان، درباره احتمال غرق شدن فوری یکی از این نفت‌کش‌ها هشدار داده‌اند.
خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نوشت گروه امنیت دریایی بریتانیا درباره «حادثه‌ای نامشخص» در خلیج عمان هشدار داده و خواستار «احتیاط زیاد» در این منطقه شد.
خبرنگار شبکه «بلومبرگ» نیز نوشت که یک بندر در امارات عربی متحده نیز اعلام کرد که پیام درخواست کمک نفت‌کشی در خلیج عمان را دریافت کرده است.
بر این اساس، یک مقام بندر مذکور در امارات نیز اعلام کرد که یک نفت‌کش در خلیج عمان آتش گرفته است.
شبکه «اسکای نیوز» دقایقی بعد به نقل از گروه امنیت دریایی بریتانیا گزارش داد که این گروه اکنون از وقوع حادثه‌ای برای حداقل یک کشتی نفت‌کش در خلیج عمان اطلاع دارد.
خبرگزاری یونیوز در خبری فوری اعلام کرد داده هایی دریافت کرده است مبنی بر این که یکی از دو نفتکش هدف قرار گرفته در دریای عمان به زودی غرق می شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала