بانوان روسی خلبانان جنگنده ها می شوند

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر بانوان در روسیه خلبانان جنگنده می شوند
بانوان در روسیه خلبانان جنگنده می شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زنان روسی، که برای اولین بار به عنوان خلبانان نظامی آموزش می بینند، می توانند در هر نوع هواپیمایی من جمله جنگنده ها آموزش ببینند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان معاون فرمانده نیروی هوایی و فضایی روسیه، سرهنگ دوم آندری یودین، بانوان در روسیه می توانند خلبانان جنگنده شوند. به گفته وی، دختران متخصص این رشته، قادر به نشان دادن خود در مسیری هستند که توانایی بیشتری دارند. 
حادثه هوایی برای جنگنده سوخو-30 در سواستوپول+ویدیو - اسپوتنیک ایران
حادثه هوایی برای جنگنده سوخو-30 در سواستوپول+ویدیو
این منبع افزود: " اگر یک دختر با استعداد باشد، اگر او موفق به پرواز با جنگنده شود، ما این امکان را در نظر خواهیم گرفت."
یودین تاکید کرد که تصمیم در خصوص میزان استعداد و شایستگی خلبانان در چارچوب آزمون های ورودی و در جریان آموزش انجام می شود که معمولا شامل ازمایش کیفیت روحی و شناختی اشخاص نیز می باشد. 
گفتنی است، جنگنده های روسی من جمله سوخو از جمله برترین جنگنده های نظامی در جهان هستند، سوخو-57 یک جنگنده چند منظوره روسی نسل پنجم است که توسط شرکت سوخو طراحی شده است. این هواپیما برای از بین بردن اهداف هوایی، زمینی، شناسایی و همچنین تخریب سیستم کنترل دشمن طراحی شده است. جنگنده «سوخو-57» مجهز به مجموعه جدید تجهیزات راداری است که امکان بررسی سریع وضعیت جنگی را فراهم می سازد. این جنگنده مجهز به رادار مافوق قوی است که شناسایی اهداف زمینی و هوایی در «فاصله بسیار دور» را ممکن می سازد. پس از شناسایی، هر هدفی با کمک موشک های دوربرد از نوع «هوا- هوا» و « هوا-زمین» نابود خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала