واشنگتن همچنان به فشار اقتصادی بر تهران ادامه خواهد داد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر واشنگتن همچنان به فشار اقتصادی بر تهران ادامه خواهد داد
واشنگتن همچنان به فشار اقتصادی بر تهران ادامه خواهد داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده به فشار اقتصادی بر ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، آقای جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در سوریه روز سه شنبه در خصوص ادامه فشارها بر ایران گفت: «ایالات متحده، تا رسیدن به اهداف واشنگتن، فشار وارد بر ایران را در تمامی زمینه های اقتصادی ادامه خواهد داد. در واقع، اقدامات ایران بر بسیاری از کشورهای عربی تأثیر می گذارد و در منطقه ایجاد تنش می کند و تا سوریه، لبنان و یمن گسترش یافته است. آنها [ایرانیان]  ثبات را در این مناطق تضعیف می کنند. " 

آمریکا آماده تحریم کانال مالی اروپا با ایران - اسپوتنیک ایران
آمریکا آماده تحریم کانال مالی اروپا با ایران

در روز سه شنبه، جفری در مصر با معاون و وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد. در جریان این مذاکرات، وضعیت سوریه و راه های غلبه بر بحران در این کشور، مطابق با قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل متحد، و همچنین مسئله کمیسیون قانون اساسی و آغاز اجرای آن، مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است، درگیری مسلحانه در کشور سوریه از ماه مارس 2011 تا به حال ادامه دارد. طبق آمار سازمان ملل طی این مدت صدها هزار نفر کشته شده اند. دولت سوریه به رهبری بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در حال نبرد با گروه های مسلح گوناگونی است که بزرگترین انها داعش و جبهه النصره هستند. اخیراً نیروهای دولتی سوریه به موفقیت های زیادی در مبارزه با نیروهای مخالف دست یافته اند و تنها شهر ادلب در دست مخالفان است. 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала