انصارالله خطاب به عربستان و امارات: فرودگاه‌هایمان در محاصره بماند، فرودگاه‌های شما هم تعطیل می شود

© AFP 2023 / Mohammed Huwaisانصارالله خطاب به عربستان و امارات: فرودگاه‌هایمان در محاصره بماند، فرودگاه‌های شما هم تعطیل می شود
انصارالله خطاب به عربستان و امارات: فرودگاه‌هایمان در محاصره بماند، فرودگاه‌های شما هم تعطیل می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنبش انصارالله اعلام نمود در صورت ادامه بسته بودن و محاصره فرودگاه‌های یمن، فرودگاه‌های امارات و عربستان هم تعطیل خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، علی القحوم عضو جنبش انصارالله تصریح کرد اگر فرودگاه‌های یمن همچنان در محاصره باشد فرودگاه‌های عربستان و امارت هم بسته خواهد شد. 

دفع حملات ارتش یمن توسط حوثی‌ها - اسپوتنیک ایران
دفع حملات ارتش یمن توسط حوثی‌ها

وی اعلام نمود که در صورت ادامه این کار، فرودگاه‌های دشمن را هم تعطیل خواهیم کرد و این فرودگاه ها را مورد حمله قرار خواهند داد.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز چهارشنبه یک فروند موشک بالدار کروز به فرودگاه بین المللی ابها شلیک کرد. یک منبع در یگان موشکی گفت این موشک به دقت به هدف اصابت کرده و پرواز هواپیماها در پی این حمله متوقف شده است. یگان تک تیراندازان ارتش یمن هم شب سه شنبه از هدف قرار دادن شماری از نظامیان سعودی در جبهه های جیزان و نجران خبر داد.

تنش‌های نظامی و سیاسی در یمن میان دولت و حوثی ها از سال 2014 آغاز شد. سپس از ماه مارس سال 2015 یک ائتلاف نظامی متشکل از کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی برای مبارزه با حوثی ها در کنار دولت یمن تشکیل شد.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала