قاب عکس تریاکی در حال ارسال به کانادا کشف شد

© Fotolia / Joebakalقاب عکس تریاکی در حال ارسال به کانادا کشف شد
قاب عکس تریاکی در حال ارسال به کانادا کشف شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس تهران اطلاع داد که دو متهم قبل از انتقال مواد مخدر به شکل یک قاب عکس به کانادا دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: ساعت ۱۲ روز دوشنبه ماموران پست گمرک اداره چهارراه لشگر با کلانتری ابوسعید تماس گرفتند و اعلام کردند که مردی ۳۳ساله قصد دارد بسته‌ای مشکوک را به کشور کانادا ارسال کند بنابراین ماموران بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به محل اعلام شده اعزام شدند.
وی خاطر نشان نمود: پس از حضور ماموران در محل و بررسی بسته مشخص شد که این بسته حاوی یک قاب عکس ۵۰×۴۵ سانتیمتری است که به‌طرز ماهرانه‌ای لول‌های حاوی تریاک در آن جاسازی شده است.
در این خبر آمده است که فرد ارسال کننده که همان موقع در اداره پست حضور داشت. فردی که بسته را به اداره پست تحویل داده بود به ماموران اعلام کرد که بسته را از فرد دیگری تحویل گرفته و هم اکنون این فرد بیرون از اداره و در خودرو شخصی خود در حال استراحت است. به این ترتیب ماموران به‌سرعت وارد عمل شدند و با راهنمایی‌های متهم اول، شخص دیگر نیز دستگیر شد و هر دو نفر به کلانتری منتقل شدند.
ظهیری با بیان اینکه با بازجویی از دو مهم مشخص شد که این دو نفر با همدستی یکدیگر قصد انتقال ۲.۵ کیلوگرم تریاک به کشور کانادا را داشته‌اند و خاطر نشان نمود: یکی از متهمان ادعا کرد که مواد مخدر را از فردی در غرب ایران دریافت کرده است.
پرونده این متهمان به دادگاه ارسال شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала