اشک های نماینده مسلمان کنگره آمریکا به خاطر تهدیدات نژادپرستانه +فیلم

© AP Photo / Al Goldisاشک های نماینده مسلمان کنگره آمریکا به خاطر تهدیدات نژادپرستانه
اشک های نماینده مسلمان کنگره آمریکا به خاطر تهدیدات نژادپرستانه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک نماینده زن کنگره آمریکا که مسلمان است در سخنرانی خود با بغض بیان داشت که بارها تهدید به قتل شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، رشیده طلیب نماینده فلسطینی‌الاصل کنگره آمریکا در جلسه کمیته فرعی «حفظ حقوق و آزادی‌های مدنی»،پیام‌های تهدیدآمیزی را که برایش ارسال شده بود، خواند.
«رشیده طلیب» در قسمتی از نامه‌ای به خود خواند که نویسنده علاوه بر ابراز شادمانی از حمله به مسجدی در نیوزیلند، آرزو کرده بود که چنین حملاتی نیز علیه مسلمانان آمریکایی اتفاق بیافتد.


در این پیام نوشته شده بود: «حمله به مسجد آغاز خوبی بود. ما از همه می‌خواهیم تا دعا کنیم و امیدوار باشیم تا این حمله در ایالات متحده نیز ادامه یابد. تنها مسلمان خوب، مسلمان مرده است.»
این نماینده ایالات میشیگان، خطاب به مسئولان دفتر تحقیقات فدرال و وزارت امنیت داخلی که در این جلسه حضور داشتند بیان داشت: «آیا این برای توجه به مشکل تروریسم داخلی کافی نیست؟ آن‌ها مردم را به خاطر عقایدشان هدف قرار می‌دهند. معنای مسلمان خوب یعنی مسلمان مرده این است که من تهدید به قتل شده‌ام.»
«رشیده طلیب» در ادامه تأکید کرد که تعدادی از مسئولان وزارت دادگستری و امنیت داخلی و همچنین رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ نسخه‌‌ای از این پیام‌های تهدید آمیز را که به دفتر وی در کنگره ارسال شده، دیده‌اند.
این نماینده زن مسلمان ضمن ادای این جملات بغض کرده و اشک ریخت و ادامه داد: من مادر هستم، می‌خواهم به خانه‌ام پیش فرزندانم بروم.
دفتر تحقیقات فدرال نیز در طول جلسه اعلام کرد که این تهدیدات جدی بوده و آنها را بررسی خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала