عملیات شناسایی سه هواپیمای امریکایی در نزدیکی مرزهای روسیه

CC BY 2.0 / John5199 / USAF RC135W Rivet Joint عملیات شناسایی سه هواپیمای امریکایی در نزدیکی مرزهای روسیه
عملیات شناسایی سه هواپیمای امریکایی در نزدیکی مرزهای روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سه هواپیمای شناسایی آمریکا در نزدیکی مرزهای روسیه مشاهده شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه نظارتی PlaneRadar، ساعت 10 و 55 دقیقه امروز به وقت مسکو هواپیمای شناسایی آمریکایی Lockheed ЕР-3Е Orion با شماره 157316 بر فراز دریایی سیاه ظاهر شد. این هواپیما کریمه را دور زده و سپس به عملیات شناسایی خود در امتداد استان کراسنودار روسیه ادامه داد.
ساعت 11 و 20 دقیقه امروز به وقت مسکو هواپیمای شناسایی آمریکایی Boeing RC-135V Rivet Joint با شماره 64-14845 و نام شناسایی SHUSH77 در نزدیکی استان کالینینگراد روسیه ظاهر شد. 
ساعت 11 و 45 دقیقه امروز به وقت مسکو هواپیمای شناسایی راداری آمریکایی Boeing RC-135V Rivet Joint با شماره 64-14846 و نام شناسایی LISK31 اجرای ماموریت خود در امتداد سواحل روسیه در دریای سیاه را آغاز کرد.
هواپیماهای اول و سوم از پایگاه هوایی سودابی در جزیره کرت و هواپیمای سوم از پایگاه میلدن هال در بریتانیا پرواز کرده بودند.
اخیراً تعداد پروازهای پهپادها و هواپیما های شناسایی خارجی بوِیژه آمریکایی در نزدیکی مرزهای روسیه هر چه بیشتر می شود و پنتاگون با وجو فراخوان های وزارت دفاع روسیه چنین پروازهایی را از جمله بر فراز پایگاه های روسیه در سوریه را قطع نمی کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала