توصیه رهبر ایران به آمریکا: نزدیک نشوید

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر رهبر ایران به آمریکا توصیه کرد تا نزدیک نشود تا پیشرفت حاصل شود
رهبر ایران به آمریکا توصیه کرد تا نزدیک نشود تا پیشرفت حاصل شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران با حضور در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال آیت الله خمینی، به سخنرانی در حرم امام خمینی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصاد آنلاین، آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران با اشاره به انواع ترفندهای دشمنان گفت: آنها گاهی تهدید می‌کنند و گاهی تطمیع؛ مثل همین مَرد رِندیِ اخیر رئیس‌جمهور محترم آمریکا که گفته ایران با همین رهبران کنونی نیز می‌تواند به پیشرفتهای بزرگی برسد. یعنی رهبران کنونی ایران! ما نمی‌خواهیم شما را براندازی کنیم و حاضریم شما را هم قبول کنیم، بنابراین ناراحت نباشید.

رهبر ایران این اقدام آمریکایی‌ها را «زرنگ‌بازی سیاسی» تعبیر کرد و افزود: البته این حرف درست است که اگر رهبران و مسئولان کنونی ایران، کمر همت ببندند، آستین‌ها را بالا بزنند، مجاهدت کنند و شب و روز نداشته باشند، همدلی و همزبانی کنند و از امکانات به نحو شایسته استفاده کنند، قطعاً و بدون شک پیشرفتهای بیشتری نصیب خواهد شد،اما شرط پیشرفت این است که آمریکایی‌ها، نزدیک نیایند. زرنگ‌بازی سیاسی رئیس‌جمهور آمریکا، مسئولان جمهوری اسلامی و ملت را فریب نخواهد داد. نباید اجازه داد آمریکایی‌ها نزدیک شوند، قدم آنها قدم نامبارکی است و هر جا پا گذاشته‌اند، جنگ و برادرکشی یا فتنه یا استثمار و استعمار و تحقیر ایجاد کرده‌اند. مردم در صحنه حضور دارند و این حضور باید ادامه پیدا کند، چرا که حضور مردمی همچون روز قدس، به کلی محاسبات دشمن را مختل می‌سازد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала