حواشى و بيانيه هاى مربوط به بازى فينال جام حذفى

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تمامي حواشي و بيانيه هاي مربوط به بازي فينال جام حذفي
تمامي حواشي و بيانيه هاي مربوط به بازي فينال جام حذفي - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فینال جام حذفی میان داماش و پرسپولیس سرانجام با تاخیر 139 دقیقه‌ای شروع شد.

به گزارش اسپوتنیک، فینال جام حذفی فوتبال ایران میان دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان شامگاه یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ بعلت وجود حواشی مختلف با 139 دقیقه تاخیر آغاز گردید.
حاشیه‌های این دیدار پس از آن آغاز شد که مدیر عامل تیم داماش گیلان مدعی شد که طرفداران این تیم به داخل استادیوم راه داده نشده‌اند و این تیم تنها در حضور تماشاگران خود به دیدار پرسپولیس خواهد رفت.
حواشی و تاخیر حاصل شده در بازی فینال منجر به صدور اطلاعیه‌ای از سوی كميته اخلاق فدراسيون فوتبال شد. در این اطلاعیه آمده است:: با توجه به بي كفايتي و بي تدبيري رخ داده در فرآيند برگزاري مسابقه فينال جام حذفي بين تيم هاي پرسپوليس تهران و داماش گيلان كه منجر به بي نظمي، ايجاد هرج و مرج و لطمه به اعتبار و حيثيت فوتبال ملي گرديده، آقاي سعيد فتاحي (مسئول مسابقات سازمان لیگ) تا اطلاع ثانوي از هر گونه فعاليت در حوزه فوتبال محروم و آقايان حيدر بهاروند و عبدالكاظم طالقاني براي ارائه توضيحات در خصوص وقايع رخ داده درجريان مسابقه مذكور، در روز دوشنبه ١٣ خرداد به كميته اخلاق احضار شدند.

حواشی بازی داماش - پرسپولیس + عکس - اسپوتنیک ایران
ادامه حواشی بازی داماش - پرسپولیس + عکس

به نقل از خبر فوری جنجال در جام حذفی به سطح استانداران نیز کشیده شده و استاندار گیلان در تماس تلفنی با استاندار خوزستان به عدم ورود هواداران گیلانی واکنش نشان داد.
مصطفی سالاری در تماس تلفنی با غلامرضا شریعتی با گلایه از عدم اختصاص جایگاه برای هواداران گیلانی، خواهان ورود هواداران داماش به استادیوم فولاد آرنا شد. استاندار خوزستان دلیل این مشکل را متولیان سازمان لیگ خواند.
از سوی دیگر محسن ترکی، ناظر AFC در گفتگو با برنامه فوتبال برتر به تندی به حواشی فینال جام حذفی واکنش نشان داد.
ترکی اظهار داشت: در جلسه هماهنگی پیش از شروع بازی پرسپولیس و داماش درباره همه مسائل ازجمله جایگاه هواداران دو تیم صحبت می‌شود و بایستی پیش‌بینی هرگونه اتفاقی شده باشد.
وی در ادامه افزود: حدود 20 نفر کت و شلواری از فدراسیون فوتبال به اهواز رفته‌اند که مدال را دست‌شان بگیرند؛ این آقایان از صبح کجا بوده‌اند. این افراد باید بگویند دلیل اتفاقات امشب چه بوده؟ اگر نیروی انتظامی نتوانسته جایگاه‌ها را کنترل کند و یا هر مسأله دیگری، آن را اعلام کنند. از زمان بازشدن درب ورزشگاه بایستی قوانین مو به مو اجرا شود، هرچه بوده باید از سوی فدراسیون بررسی شود؛ انگار آقایان رفته‌اند اهواز صرفاً یک جشن و پیک‌نیک داشته باشند.
ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه گفت: زمانی‌که سیاسیون وارد حوزه مدیریت فوتبال شوند باید منتظر چنین اتفاقاتی هم بود؛ متأسفانه در هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال جز دو نفر، سایرین سیاسی هستند نه فوتبالی.
علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی ایران نیز در کانال تلگرامی خود نوشت: اقاى تاج ، لطفاً بفرماييد كه امير حسين(سعيد) فتاحى ، چگونه الان ٥ ساله در ليگ برتر همه كاره هستن به گونه اى كه از رييس سازمان ليگ هم بيشتر قدرت دارن؟ كسى كه مسئوليتش فقط در ليگ دسته سوم مناطق كشور بود و نه در ليگ ٢ و ١ هيچ سابقه برگزارى مسابقات نداشته است ،چگونه يك شبه پلكان ترقى را پيمود؟ البته كه نون بازو شرط اول بوده.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала