هشدار سازمان هواشناسی ایران در خصوص رعد و برق شدید

© AFP 2023 / Nicolas Tucatهشدار سازمان هواشناسی ایران در خصوص رعد و برق شدید
هشدار سازمان هواشناسی ایران در خصوص رعد و برق شدید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دمای هوا در برخی استان های ایران در طی یک روز بین 6 تا 10 درجه افزایش می یابد و رعد و برق برخی از استان های ایران را فرا خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، سازمان هواشناسی ایران با اعلام اینکه نیمه شمالی کشور روند افزایش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه را تجربه خواهد کرد، برای برخی از استان‌ها، رگبار باران همراه با رعد‌وبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی کرده است. 
پیش بینی مرگ و میر مردم از گرما - اسپوتنیک ایران
پیش بینی مرگ و میر مردم بر اثر گرما
یکشنبه 12 خرداد ماه از ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی، مناطق مستعد وقوع تگرگ در شمال خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال فارس، شمال کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و جنوب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
از سوی دیگر، طی 2 روز آینده در جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، دوشنبه خیزش گردوخاک در زابل و افزایش نسبی دما در غالب نقاط ایران پیش‌بینی می شود.
بر این اساس ، سازمان هواشناسی ایران به شهروندان این کشور هشدار داد تا حد امکان افراد با بیماریهای قلبی و سالمندان در ساعات اوج دمای روزانه در بعد از ظهرها در فضای باز کمتر تردد کنند و برای مصونیت از افزایش تابش امواج ماورای بنفش، از عینکهای آفتابی استفاده کنند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала