قطر از شهروندان خود خواست از خرید بلیط خطوط هوایی کشورهای همسایه خودداری کنند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / قطر از شهروندان خود خواست از خرید بلیط خطوط هوایی کشورهای همسایه خودداری کنند
قطر از شهروندان خود خواست از خرید بلیط خطوط هوایی کشورهای همسایه خودداری کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امور خارجه قطر به شهروندان خود توصیه کرد از خرید بلیط خطوط هوایی کشورهای همسایه پرهیز کنند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه قطر به تمامی شهروندان این کشور که برای تعطیلات از این کشور خارح می‌شوند توصیه کرد که از خرید بلیط خطوط هوایی کشورهای همسایه که این کشور را تحریم کرده‌اند، از جمله امارات متحده عربی، خودداری نموده و از برقراری ارتباط با شهروندان این کشورها و به اشتراک گذاشتن نقطه نظرات سیاسی خود با آنها و بردن طلا با خود پرهیز کنند.

بی‌اعتنایی هیات قطری به پادشاه عربستان در اجلاس مکه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
بی‌اعتنایی هیات قطری به پادشاه عربستان در اجلاس مکه + ویدئو

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: دپارتمان امور کنسولی وزارت امور خارجه قطر توصیه می کند که از خرید اینترنتی بلیط خطوط هوایی کشورهایی که قطر را تحریم کرده‌اند، پرهیز کنید. این دپارتمان به شهروندان توصیه می‌کند تا از همراه داشتن طلا و دیگر وسائل گرانقیمت و از ارتباط با شهروندان این کشورها و به اشتراک گذاشتن سیاست قطر پرهیز نمایند.
وزارت خارجه قطر از شهروندانش خواست تا در صورتی که با خانواده سفر می‌کنند مبالغ زیادی از پول را نزد یک نفر نگهداری نکرده، بلکه آن را میان همه اعضای خانواده توزیع کند.
این وزارتخانه همچنین به اتباع قطر یادآور شد که اگر میزان پول نقدی که همراه دارند بیش از ده هزار یورو یا دلار می‌باشد، باید به گمرک کشوری که به آن وارد می‌شوند، اطلاع دهند.
علاوه بر این، وزارت امور خارجه قطر توجه زنان این کشور را به این موضوع که باید نقاب خود را در کشورهایی که پوشاندن صورت در آنها ممنوع است بردارند، جلب نمود.
وزارت امور خارجه همچنین به مسافران ایالات متحده توصیه کرد اطمینان حاصل کنند که در رایانه هایشان هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که با قوانین ایالات متحده تناقض داشته باشد. در عین حال این وزارتخانه اشاره کرد که نیروهای امنیتی کشورهای میزبان حق بررسی امکان را بدون اخذ اجازه از مقامات رسمی ندارند و در صورتی که کسی از آنها مدرک بخواهد، باید ابتدا از موقعیت رسمی این افراد مطلع شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала