شگرد نوین برای فراری دادن مربی جدید استقلال

© Fotolia / steevy84شگرد نوین برای فراری دادن مربی جدید استقلال
شگرد نوین برای فراری دادن مربی جدید استقلال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
باشگاه استقلال تهران یکی از تیم های پر طرفدار فوتبال ایران محسوب می شود این روز ها درگیر حاشیه های زیادی شده که یکی از آنها حضور سرمربی در این تیم است.

به دنبال ناکامی های اخیر استقلال در بازی های لیگ برتر ایران و برکناری وینفرد شفر آلمانی از سرمربی گری این تیم، فرهاد مجیدی بازیکن پر آوازه ی سابق استقلال که عضو کادر فنی تیم بزرگسالان استقلال نیز بود هدایت تیم را تا پایان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بر عهده گرفت.
اما این موضوع که در نهایت چه کسی سرمربی گری این تیم محبوب را بر عهده می گیرد این روز ها بسیار میان هواداران فوتبال ایران پر سر و صدا است و بیشترین نامی که در این سر و صدا ها به گوش می رسد استراماچونی است.
سرمربی سابق اینتر میلان که این روز ها در گفتگو های موفقی که با آقای فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال داشته اعلام کرده که نتیجه ی قطعی حضورش در استقلال را تا 13 ام خرداد ماه اعلام خواهد کرد.
از سوی دیگر روزنامه ی فرهیختگان در سایت اینترنتی خود و همچنین بسیاری از سایت های خبری دیگر از تهدید های همسر استراماچونی توسط برخی کاربران فضای مجازی که نمی خواهند این مربی به تیم استقلال بپیوندد خبر داده اند که می تواند به شدت حضور این سرمربی و خانواده اش را در ایران تحت الشعاع قرار دهد این تهدید ها حتی در برخی از قسمت ها به مرحله ی تهدید به مرگ رسیده که خانواده ی استراماچونی را به شدت ترسانده با این حال بعید است که این مسئله باعث عدم حضور این مربی در ایران شود.
به گفته ی آقای فتحی مدیر عامل تیم استقلال این مربی در طول مذاکرات به شدت با تیم استقلال آشنایی داشت و حتی نام بازیکنان را می دانست، او طرفدار شدید وریا غفوری بود و از سبک بازی مدافع کناری کردستانی این تیم نیز تعریف کرد.
گفتنی است که بر اساس اطلاعات موجود دستمزد مطالبه شده از سوی استراماچونی از باشگاه استقلال 600 هزار دلار است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала