آهنگ جدید و متفاوت بانوی هنرمند افغانی +ویدئو

CC0 / / آهنگ جدید و متفاوت بانوی هنرمند افغانی +ویدئو
آهنگ جدید و متفاوت بانوی هنرمند افغانی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کار جدید و متفاوت بانوی هنرمند افغانستانی با میلیون‌ها بازدید در فضای مجازی بار دیگر جنجال آفرید.

به گزارش اسپوتنیک، خواننده جوان افغان، مژگان عظیمی که تا پایان دوره متوسطه در ایران زندگی می‌کرد در حمایت از حقوق زنان، نکوهش رسوم و باورهای تبعیض جنسیتی و ‌زن ستیزی، ترانه‌های انتقادی منتشر کرد که باعث محبوبیت او در میان زنان افغانستان و ایران شده است.

پس از موزیک ویدئو جنجالی آیه به عنوان اولین کار حرفه‌ای این خواننده جوان و استقبال گسترده از آن‌ در افغانستان و ایران، بار دیگر با انتشار کاری متفاوت با نام حاکمان، مورد متوجه میلیون‌ها بازدید کننده در فضای مجازی قرار گرفت.

اما این ویدئو زمانی‌که برای اولین بار بر روی یوتیوب منتشر شد به دست عوامل نا‌معلوم، با پیغام «به علت قوانین کپی رایت توسط تولید کننده حذف شد»، قابلیت پخش نداشت. شهرام فرشید نیز ادعا کرد که هرگز جلوی پخش این موزیک ویدئو که خود زحمت تولید آن را کشیده است را نگرفته و نخواهد گرفت. این اتفاق خشم بسیاری از طرفداران این خواننده جوان را برانگیخت.

این موزیک ویدئو علاوه بر اینکه همچنان با واکنش‌ها و انتقادات همراه است، به طور گسترده‌ای در فضای مجازی بازنشر می‌شود.
کاربران این ویدئو را حقایق تلخ حاکم در برخی کشورها می‌دانند و از این‌که در این جوامع زنان باید برای بدیهی‌ترین حقوقشان فریاد بزنند، اظهار تاسف می‌کنند؛ و معتقدند صدای حق طلبی و عدالت خواهی زنان در همه جا بلند است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала