تیم فوتبال پرسپولیس در تورنتو دارای خیابان می‌شود

© Photo / IRNAتیم فوتبال پرسپولیس در تورنتو دارای خیابان می‌شود
تیم فوتبال پرسپولیس در تورنتو دارای خیابان می‌شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی از شهردار تورنتو درخواست کرده است که یک خیابان در این شهر به نام تیم فوتبال پرسپولیس نام گذاری شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی پس از دعوت از تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به کانادا ابراز امیدواری کرده است که با حمایت همه ایرانیان با امضای متن تقاضای نام گذاری بر روی اینترنت مراحل قانونی نامگذاری هر چه زودتر انجام شده و مراسم رونمایی رسمی از نام پر افتخار باشگاه پرسپولیس در شهر تورنتو همزمان با سفر سرخ پوشان پایتخت به کانادا و با حضور بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیران این باشگاه برگزار شود.

رقص محلی و شادی بازیکنان پرسپولیس +ویدئو - اسپوتنیک ایران
رقص محلی و شادی بازیکنان پرسپولیس +ویدئو

این اردو با ابتکار انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی شکل گرفته و آن طور که وحید آبیده مدیرعامل این انجمن گفته قرار است اردوی پرسپولیس با شعار مقابله با گرمایش زمین برگزار شود.

به همین منظور قرار است تیم پرسپولیس در دوران حضور خود در کانادا با خودروهای برقی تردد کند و در درون اردو هم با هدف دوری از پلاستیک اعضای تیم از ظروف و لوازم یک بار مصرف استفاده نکنند. قرار است این تیم در جریان اردوی خود در کانادا با چند تیم کانادایی هم بازی دوستانه برگزار کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала