گفتگوی منتشر نشده میترا استاد، همسر دوم شهردار سابق تهران + ویدئو

© Photo / IRNAمحمد علی نجفی، شهردار اسبق تهران و همسر دومش
محمد علی نجفی، شهردار اسبق تهران و همسر دومش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه فرهیختگان می نویسد: آبان ۹۷ گفت‌وگویی با میترا استاد همسر دوم محمدعلی‌ نجفی شهردار اسبق تهران در ارتباط با حواشی پیش آمده پیرامون زندگی این دو نفر بعد از ازدواج پرحاشیه‌شان داشتیم .
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آخرین خبر ، بخش هایی از اظهارات میترا استاد در این مصاحبه چنین است: من برای ازدواجم با دکتر نجفی دلایلی داشتم و قانع شدم. ایشان از من خواستگاری کردند، خیلی محترمانه، به‌طوری که هم در شأن خودشان و خانواده‌شان باشد و هم در شأن ما — اما طبق عهدی که در محضر امام رضا(ع) با آقای دکتر بستیم قرار شد هیچ اقدامی بدون اجازه هم نکنیم و من هم به‌عنوان یک زن ایرانی وظیفه دارم به خواسته‌ها و علاقه‌های همسرم نسبت به کارها و برنامه‌های زندگی‌ام توجه کنم و تا حدی که می‌توانم عمل کنم. تا وقتی که ایشان صلاح بدانند من فعلا از فضای فعالیت‌های گوناگونم فاصله گرفتم. — یک عده البته در کانال‌های تلگرامی زدند که دکتر نجفی به دلیل بیماری ازدواج کرد، در حالی که پیش از ماجرای بیماری و بحث استعفا ما نامزد بودیم و تصمیم بر ازدواج داشتیم. — در ارتباط با انتصابات شایعه شده بود که شهرداری را این خانم می‌چرخاند و مدیریت می‌کند، البته کسانی بودند از دوستان و آشنایان که از رابطه من با آقای دکتر اطلاع داشتند، رزومه‌ای به من می‌دادند تا با آقای دکتر درمیان بگذارم. من ۱۵ — ۲۰ رزومه را برای ایشان فرستادم که دو نفر را ایشان تایید کردند. — حیف است پشت‌سر آقای دکتر محمدعلی نجفی که ۴۰ سال برای این مملکت و نظام زحمت کشیدند، برای ما زحمت کشیدند این مدل حرف‌ها و حدیث‌ها باشد. همه به پاکدستی ایشان ایمان داریم. به اخلاق نیک و باتقوای ایشان ایمان داریم. — خواهش می‌کنم که لباس قضاوت را برتن نکنید، قاضی همه ما خداوند است و این تنها صحبتی است که من دوست دارم همه بشنوند و رعایت کنند.
در بخشی دیگری از این مصاحبه خبرنگار به میترا استاد می گوید براساس شناختی که از شما داشتم شما یک بانوی فعال اجتماعی، سیاسی، هنری و… بودید و حتی رئیس کمیته هنرمندان چندین صنف بودید، نامزد شورای شهر پنجم در اسلامشهر بودید، حتی سال گذشته هم به‌عنوان برترین بازیگر کشوری انتخاب شدید و… این همه سابقه و کار تشکیلاتی و اجتماعی و… به یک‌باره ظرف یک‌سال گذشته به خاموشی رفته و شما در انزوا قرار می‌گیرید. چه می‌شود که این اتفاقات می‌افتد؟ چرا شما به فعالیت‌هایتان پایان داده‌اید؟
همسر دوم شهردار اسبق تهران در پاسخ می گوید: شما نسبت به رزومه من کامل‌تر از خودم آگاه بودید. بله من کسی بودم که فعالیت‌های اجتماعی،سیاسی و هنری داشتم و متاسفانه این شایعات و اذیت و آزارها باعث شد من و آقای دکتر به این نتیجه برسیم که بیشتر زمانم را در خانه سپری کنم، البته نه اینکه بیکار باشم ولی ترجیح ایشان بر این بود که به خاطر دورشدن از حواشی و این اتفاقات و شایعات بنده بیشتر وقتم را در خدمت ایشان باشم و با آرامش به زندگی‌مان بپردازیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала