ارزان‌ترین خودروی داخلی ایران بدون آپشن +ویدئو

© Photo / IRNAارزان‌ترین خودروی داخلی ایران بدون آپشن +ویدئو
ارزان‌ترین خودروی داخلی ایران بدون آپشن +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پراید ۱۱۱ که تنها بدنه آن سوار بر چرخ‌ها در سطح شهر در حرکت است باعث واکنش کاربران ایرانی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران ایرانی در فضای مجازی به ویدئویی از بدنه در حال حرکت یک پراید ۱۱۱ در سطح شهر "مشهد" که طراح و تولید آن شرکت خودرو‌سازی "سایپا" است، واکنش‌های بسیاری نشان داده‌اند و این سوال را مطرح می‌کنند که آیا این همان خودرویی است که گفته شد با قیمت تنظیم بازار عرضه می‌شود؟!

کاربران ایرانی واکنش‌های متفاوتی به این ویدئو نشان داده و غالب این کاربران باهم اتفاق‌نظر دارند و از کیفیت پایین و قیمت بالای پراید شکایت می‌کنند. آنها معتقدند حتی اگر این ماشین با همین وضعیت برای پیش فروش گذاشته شود به علت تقاضای بالا در مدت زمان بسیار کوتاهی، ظرفیت ثبت نام تکمیل خواهد شد. آنها همچنین با کنایه عنوان می‌کنند این ورژن جدید و تابستانی پراید می‌باشد و اما یکی از آپشن‌های خوبی که پراید دارد و کمتر کسی به آن اشاره می‌کند این است که در تصادفات مستقیما و بدون درد باعث مرگ سرنشینان می‌شود.

تعداد دیگری از کاربران عنوان می‌کنند این خودرو برای تست خودروهای برقی برای کاهش آلودگی در سطح شهر در حرکت است. برخی نیز عنوان می‌کنند این خودرو در میدان "گاراژداراهای" شهر مشهد در حال حرکت است و برای نصب لوازم جانبی به آنجا برده می‌شود و این صحنه‌ای عادی است و جای متعجب شدن ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала