جزئیات بیشتری از دستگیری شهردار اسبق تهران

© Photo / IRNAسردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد نجفی از سال ۹۴ مجوز حمل اسلحه نداشته است و پرونده قتل همسر دوم شهردار سابق تهران بدون توجه به مقام سیاسی و اجتماعی فرد پیگیری می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شهر خبر، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص جزئیات پرونده محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران و نحوه دستگیری آن، گفت: قتل در ساعت 10 صبح روز سه شنبه هفتم خرداد ماه رخ داد و ماموران در ساعت 11.30در صحنه حضور یافتند؛ پسر 14 سله مقتوله پس از ورود به منزل با جنازه مادرش روبرو شده که شروع به سر و صدا می کند و به کمک همسایه ها، قتل را به ماموران به پلیس اطلاع می دهند و به‌ محض مطلع شدن از وقوع قتل، همانند سایر قتلها تلاش برای شناسایی قاتل و دستگیری آن شروع شد.
وی افزود: نجفی بلا فاصله پس از قتل میترا استاد همسر دومش، مشغول جمع کردن مدارک و لوازم خود می شود و خانه را به سمت شهر قم، مزار پدر و پدر بزرگش ترک می‌کند.
وی در خصوص نحوه پیگیری ابتدایی پرونده و دستگیری مجرم گفت: در همان دقایق اولیه پیگیری، بر اساس تماس ها و اطلاعات به دست آمده از فرزند خوانده قاتل، همسایه و راننده نجفی متوجه شدیم که قتل توسط آقای نجفی صورت گرفته است و بخاطر دست نوشته هایی که به راننده خود تحویل داده بود و دیگر مدارک، نگران بودیم وی به خود لطمه بزند و حادثه‌ی بد دیگری نیز رخ دهد، پس تلاش خود را برای پیدا کردن وی ادامه دادیم و 6 نقطه که احتمال به حضور وی در آن بود، شناسایی شد، که شهر قم و ویلای وی از نقاط مهمی بود که شناسایی شده بود.
سردار رحیمی ادامه داد: در نهایت در ساعت 7 بعد از ظهر یکی از تیم های پیگیری وی را در خیابان وحدت اسلامی در حالی که مستاصل از معرفی خود به پلیس بود، دستگیر و به داخل آگاهی منتقل می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала