استفاده از دئودورانت برای خارج کردن بیماراز حالت کما

© Photo / Pixabayاستفاده از دئودورانت برای خارج کردن بیماراز حالت کما
استفاده از دئودورانت برای خارج کردن بیماراز حالت کما - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مادر کاکپر کرائوزه، پسربچه بریتانیایی ، وی را با پاشیدن دئودورانت محبوبش به رویش از حالت کمای سه هفته ای خارج کرده و به هوش آورد.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، این پسربچه 13 ساله در ماه فوریه امسال هنگام قایق سواری با دوستانش به آب افتاد. وی شنا بلد نبود و به این دلیل مدت تقریباً 25 دقیقه را در زیر آب سپری کرد.
پسربچه بریتانیایی را با بالگرد به بیمارستان رساندند و وی زنده ماند اما در حالت کما فرو رفت. این پسربچه مدت حدود سه هفته نسبت به هیچ چیزی واکنش نشان نمی دادو پزشکان نگران آن بودند که به خاطر کمبود اکسیژن در مغزش، تغییرات برگشت ناپذیری در بدنش رخ دهد.
وضع فقط پس از آن تغییر کرد که پرستار از مادر بیمار درخواست کرد لوازم مورد علاقه وی را برای شستشو و حمام کردن به بیمارستان بیاورد.
پزشکان توصیه کرده بودند احساسات پسربچه با استفاده از روش های گوناگون از جمله صحبت با وی، پخش موسیقی، گرفتن دست وی و استفاده از رایحه های آشنا تحریک شود اما فقط روش آخر موثر واقع شد. 
اکنون حال کاکپر کرائوزه تقریباً بطور کامل بهبود یافته و فقط در رابطه با تکلم و کاردست راست دچار مشکلات کوچکی است. وی می گوید از این به بعد دئودورانت را طلسم خوشبختی خود می داند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала