اولین تصاویر از حضور نجفی در اداره پلیس و اسلحه ای که با آن شلیک کرد+ ویدیو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoاولین تصاویر از حضور نجفی در اداره پلیس و اسلحه ای که با آن شلیک کرد+ ویدیو
اولین تصاویر از حضور نجفی در اداره پلیس و اسلحه ای که با آن شلیک کرد+ ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نجفی با حضور در اداره پلیس ضمن اعتراف به قتل همسرش، دلیل و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی و مشکلات زن و شوهری اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، محمد علی نجفی، شهردار سابق تهران ساعاتی قبل به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و خود را تسلیم مأموران کرد.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران ضمن تایید خبر بازداشت و اعتراف محمدعلی نجفی به قتل همسرش گفت: نجفی به پلیس آگاهی مراجعه و به قتل همسرش اعتراف کرد و مشکلات خانوادگی را علت قتل اعلام کرد.

محمدعلی نجفی، شهریور سال 96 به عنوان شهردار تهران انتخاب شد اما چند ماه بعد، به دلیل بیماری استعفا داد. مدتی بعد از کناره‌گیری نجفی تصاویری از او و میترا استاد، همسر جدیدش در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شد.

در تاریخ 28.05.2019 اعلام شد که میترا استاد در منزل مسکونی اش در منطقه سعادت‌آباد تهران به‌قتل رسیده است. پلیس ایران بلافاصله به بررسی حادثه پرداخت. پس از ساعاتی نجفی به پلیس آگاهی مراجعه و به قتل همسرش اعتراف کرد. پسر مرحومه میترا استاد، همسر محمد علی نجفی در خصوص جزئیات قتل مادرش گفت: من حدود ساعت 9 صبح از منزل خارج شدم و ساعت 12:30 هنگامی که به منزل برگشتم با جنازه مادرم در وان حمام مواجه شدم. وی در ادامه افزود: نجفی دست بزن داشت. مدام مادرم را کتک می زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آژانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آژانش را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است. شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала