حماس علت فشارهای آمریکا بر ایران را بیان کرد

© Sputnik / Andrei Stenin /  مراجعه به بانک تصاویر حماس علت فشارهای آمریکا بر ایران را بیان کرد
حماس علت فشارهای آمریکا بر ایران را بیان کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین علت این که ایران تبدیل به یک هدف برای آمریکا شده است را بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی المیادین، خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: ایران به این دلیل که بخشی از مقاومت در برابر سیاست های ایالات متحده و اسرائیل در منطقه است، تبدیل به یک هدف شده است.

وی گفت: "روابط ما با ایران بسیار عالی و در بالاترین سطح است." ایران امروز تبدیل به یک هدف شده و تحت حمله قرار گرفته است؛ بخاطر اینکه بخشی از نیروهای منطقه ای است که مخالف سیاست های آمریکا و اسرائیل هستند.

خلیل الحیه گفت: ایران اکنون به خاطر موضع خود در حمایت از فلسطین و همچنین برای اینکه مسیر رو در رو را انتخاب کرده است در حال پرداخت هزینه است. اما او از این بحران پیروز خواهد شد و با این پیروزی همه نیروهای مقاومت پیروز خواهند شد.

ایالات متحده در واکنش به شرایط پیش آمده در اطراف ایران، حداقل 7 کشتی ناو جنگی به همراه سیستم موشکی پاتریوت را در خلیج فارس مستقر کرده است. پنتاگون در توضیح گفته که این پاسخی است به نشانه هایی از افزایش آمادگی ایران برای انجام عملیات تهاجمی علیه نیروهای ایالات متحده. دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، گفت که او امیدوار است که از جنگ با ایران جلوگیری کند. آیت الله خامنه ای، رهبر ایران گفت که ایران قصد ندارد با ایالات متحده جنگ کند، اما همچنان به مقاومت در برابر واشنگتن ادامه خواهد داد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала