فرمانده کل سپاه پاسداران گفت که کشورش در تهدید به اشباع رسیده است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرمانده ایران گفت که کشورش در تهدید به اشباع رسیده است
فرمانده ایران گفت که کشورش در تهدید به اشباع رسیده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که امروزه در آخرین فراز مواجهه با آمریکا هستیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز نگران نیستیم و در آخرین فراز مواجهه با آمریکا هستیم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به اشباع در تهدید رسیده است و مشکلات اقتصادی کشور نیز قابل حل هستند.

فرمانده کل سپاه گفت: جنگ ما بر سر مدل بود؛ آنها می‌خواستند مدل یک نظام اسلامی مبتنی بر ارزشهای اسلامی روی زمین شکل نگیرد، اما ما می‌خواستیم دقیقاً این مفاهیم و ارزشها به مصادیق قابل رؤیت تبدیل شود.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ما در جنگ پیش رفتیم در حالی که در تحریم جهانی بودیم اما امروز ما خودمان پالایشگاه و نیروگاه و هواپیما و رادار می‌سازیم و اورانیوم غنی می‌کنیم و هیچ کس نمی‌تواند ما را متوقف کند. این محصول تلألو خورشید ولایت بر این سرزمین است.

وی با بیان اینکه «دشمنی که امروز می‌بینیم بسیار ضعیف‌تر از روزی است که در نخستین روزهای تولد انقلاب با آن درگیر شدیم و ما امروز بسیار قوی‌تر از آن روز هستیم، خاطرنشان کرد: امروز دیگر نیازی به موازنه قدرت نداریم بلکه معتقدیم موازنه تأثیر دارای اهمیت است، امروز همه می‌دانند ما در عراق حضور نظامی نداریم و در سوریه اندک مستشارانی داریم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امروز نگران نیستیم و در آخرین فراز مواجهه با آمریکا هستیم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به اشباع در تهدید رسیده است و مشکلات اقتصادی کشور نیز قابل حل هستند؛ همانطور که رهبر ایران بیان داشت، با مدل مدیریت جهادی و انقلاب هم به راحتی از این فراز عبور می‌کنیم و این آخرین فراز مواجهه ما است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала