کشف جدید وزارت اطلاعات ایران از دفتر وزیر نفت

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کشف جدید وزارت اطلاعات ایران از دفتر وزیر نفت
کشف جدید وزارت اطلاعات ایران از دفتر وزیر نفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از نمایندگان مجلس ایران از کشف دستگاههای کارت خوان و طلا و دلار در دفتر وزیر نفت ایران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مأموران امنیتی اخیراً سه کارت‌خوان فروش در دفتر بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت ایران کشف کردند که ده میلیارد تومان گردش مالی این کارت‌خوان‌ها بوده است؛ یکی از این کارت‌خوان‌ها به نام یکی از آبدارچی دفتر آقای زنگنه است. علاوه بر این در دفتر وزیر نفت، مقادیری طلا و دلار را نیز کشف کرده‌اند، که این مسئله موجب اختلافات و بحث‌هایی بین زنگنه و وزیر اطلاعات در هیأت دولت شده است؛ وزیر نفت عنوان کرده که من در این زمینه با وزارت اطلاعات همکاری نخواهم کرد.

وی افزود: آقای زنگنه در شرایط جنگی حال حاضر پانزده سال است که سکان وزارت نفت را بر عهده دارد و همواره در جلسات خصوصی و غیرخصوصی عنوان می‌کند که ساخت پالایشگاه در ایران جواب نمی‌دهد و اعتقادی به ساخت پالایشگاه در کشور ندارد. زنگنه امروزه در شرایط تحریم تمام سیستم را معطل کرده و هر روز بهانه می‌آورد، یک روز می‌گوید سران قوا باید به من اختیارات بدهند تا دیوان محاسبات وسازمان بازرسی گریبانگیر من نشوند.

ابوترابی گفت: معاونین آقای زنگنه با حقوق‌های نجومی و با پاداش پایان خدمت نجومی بازنشست شدند و بار دیگر با حقوق‌های بالا به عنوان مشاور در بخش‌های مختلف به کار گرفته شدند. همان معاونانی که در کرسنت محرومیت داشتند بار دیگر توسط آقای زنگنه در سمت معاونت به کار گرفته شدند و همین معاونین بعد از اینکه بازنشست شدند و پاداش پایان خدمت کلانی گرفتند، دوباره بعضی از آنها در معاونت‌ها به کار گرفته شدند.

ابوترابی در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی که وزارت نفت نوک پیکان حمله و راهگشای مملکت است و همه هیأت وزیران در وزارت نفت خلاصه می‌شود بدترین گزینه برای وزارت نفت، آقای زنگنه است که دارد جنگ اقتصادی را مدیریت می‌کند. آقای زنگنه هم روحی و هم جسمی خسته شده و دیگر نمی‌تواند در این جنگ اقتصادی ایفای نقش کند و ما را به مقصد برساند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала