ویل اسمیت با هیجان نقل‌قول مورد علاقه خود از مولانا را تفسیر می‌کند +ویدئو

© AP Photo / Chris Pizzello/Invisionویل اسمیت با هیجان نقل‌قول مورد علاقه خود از مولانا را تفسیر می‌کند +ویدئو
ویل اسمیت با هیجان نقل‌قول مورد علاقه خود از مولانا را تفسیر می‌کند +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
“ویل اسمیت” جمله‌ای انگیزشی از مولانا را تفسیر می‌کند و از مخاطبانش می‌خواد که به آن عمل کنند و تنها با آدم‌هایی که اشتیاق زندگی را در آنها بیشتر می‌کنند در معاشرت باشند.

به گزارش اسپوتنیک، "ویل اسمیت" بازیگر پرطرفدار و مشهور هالیوودی در ویدئویی عنوان می‌کند نقل قولی از مولانا را دیده که بسیار نظر او را جلب کرده است؛ «زندگیت را به آتش بکش و دنبال کسانی باش که در آن شعله می‌دمند».

او به زبان عامیانه این نقل قول را برای مخاطبانش تفسیر می‌کند که با آدم‌های بی‌ارزش همراه نشوید چراکه به درخشش شما کمک نمی‌کنند بلکه با افرادی وقت بگذرانید و معاشرت کنید که الهام بخش شما در زندگی باشند و آتش اشتیاق‌تان را روشن نگه دارند و به آنها‌ توصیه می‌کند به این حقیقت عمل کرده و در زندگی خود تفاوت ایجاد کنند.
او همچنین این سوال را از مخاطبانش می‌پرسد که آیا آدم‌‌های اطراف‌تان آتش زندگی شما را روشن می‌کنند و شعله‌ور‌تر می‌سازند یا روی آن آب می‌پاشند؟!

بسیاری از کاربران نیز با صحبت‌های او هم عقیده هستند و معتقدند افرادی که با یک شخص بیشترین معاشرت را دارند نشان‌گر آینده و کیفیت زندگی او خواهند بود، بنابراین باید از آدم‌های منفی باف و بی‌ارزش که مانع رسیدن به هدف می‌شود دور شد و با افراد با‌انگیزه و مثبت همراه شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала