گزارش و تحلیل

هزار و پانصد سرباز آمریکایی

© Sputnik / Alexandr Imedashvily /  مراجعه به بانک تصاویر هزار و پانصد سرباز آمریکایی
هزار و پانصد سرباز آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اخیرا ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته هزار و پانصد سرباز آمریکایی به منطقه خاورمیانه گسیل نماید و طبق گفته رئیس جمهوری این کشور هدف از ارسال این سربازها مقابله با تهدید های ایران می باشد.

طبق گزارش ها ایالات متحده قرار است حدود هشت ملیارد دلار تسلیحات هدایت شونده هم قرار است بر اساس قانون اضطرار جنگی و برای مقابله با ایران به عربستان سعودی و امارات عربی متحده و اردن به فروش برساند.
آقای ترامپ هم مجددا ایرانی ها را ملتی تروریست خوانده و روزی نمی گذرد که مقامات آمریکایی از نثار هر آنچه لایق خودشان و همپیمانانشان است دریغ نکنند.
توجه داشته باشید آقای ترامپ کل ملت ایران را تروریست خوانده و نه آنهایی که طرفدار نظام جمهوری اسلامی است.
این یعنی مشکل آنها فقط با نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه با کل ملت ایران است چه ایرانی هایی که در داخل کشور زندگی می کنند و چه ایرانی هایی که در خارج از کشور حتی در ایاالت متحده.
در فرهنگ لغت نامه های سیاسی به این گفته های آقای ترامپ می گویند نژاد پرستی.
البته رئیس جمهوری ایالات متحده هیچوقت حاشا نکرده که فردی نژاد پرست است.
به هر حال این ایرانی ها هستند که باید متوجه شوند که دشمنی ایالات متحده با ملت ایران است و آنهایی که در برخی شرایط بر طبل جنگ بر علیه مردم ایران می کوبند و تصور می کنند که آمریکا می آید و ایران را اشغال می کند و سپس روی سینی طلا تقدیم آنها می کند سخت در اشتباه هستند.

اعلام رسمی دولت آمریکا برای فروش سلاح به عربستان - اسپوتنیک ایران
اعلام رسمی دولت آمریکا برای فروش سلاح به عربستان

در یکی از نژاد پرستانه ترین فیلم ها، فیلم سیصد، آمریکایی ها ایرانی ها را به عنوان مردمانی وحشی نمایش می دهند در حالی که ایران مهد تمدن بشریت به حساب می آید و اولین قوانین انسانی در تاریخ بشریت توسط ایرانی ها تدوین شده.
نکته قابل تامل در ارسال این سربازها این است که رسانه های بین المللی هیاهوی بسیار زیادی در مورد اینها راه انداخته اند و ظاهرا برخی حتی باور دارند که آمریکا قرار است با همین 1500 سرباز ایران را تصرف کند.
هر کارشناس ساده نظامی می تواند به شما بگوید هزار و پانصد که هیچ پانزده هزار و یا صد و پنجاه هزار سرباز آمریکایی هم برای حمله به ایران کافی نیستند و اگر واقعا ایالات متحده تصمیم به حمله داشته باشد مجبور است بیش از این تعداد نیرو به منطقه گسیل بدارد.
تنها اتفاقی که ممکن است پیش آید این است که تعداد بیشتری سرباز آمریکایی در این منطقه حضور خواهند داشت و بالطبع امکان اینکه یکی از آنها بیافتد و دست و پا و یا سرش بشکند بسیار زیاد است و قطعا در این شرایط آمریکایی ها احتمال دارد بخواهند ایرانی ها و یا همپیمانانشان را متهم کنند.
آنها هیچوقت قبول نمی کنند که ممکن است سرباز آنها دست و پا چلفتی باشد و اتفاقی برایش پیش آید.
ظاهرا خواسته آمریکایی ها از ایرانی ها این است که علاوه بر تامین پوشک سربازان آمریکایی له له دار آنها هم باشند تا مبادا از دماغشان خون بیاید.
بدیهی است که آمریکایی ها تلاش دارند با استفاده از تبلیغات خود ارسال این یکهزار و پانصد سرباز به منطقه را بزرگ نمایی کنند تا شاید بتوانند دولت ایران را تحت فشار قرار دهند و امتیازهایی را بگیرند، اما ظاهرا اینها هنوز متوجه نشده اند که مردم ایران با دیگر مردمان منطقه بسیار متفاوت هستند و هیچوقت زیر بار حرف زور نمی روند و هیچ وقت تهدید در مقابل آنها نمی تواند جواب دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала