ترامپ: اکنون نیازی به اعزام سربازان بیشتر به خاورمیانه وجود ندارد

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ، سرباز بیشتری به خاورمیانه ارسال نمی کند، اما اکنون لزومی نیست
ترامپ، سرباز بیشتری به خاورمیانه ارسال نمی کند، اما اکنون لزومی نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ اعلام نمود که می تواند سربازان بیشتری را به خاورمیانه بفرستد، اما اکنون نیازی به این کار نمی بیند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریکا اعلام نمود که می تواند سربازان بیشتری را به خاورمیانه بفرستد، اما تاکنون نیازی به این کار نمی بیند. 
دست ترامپ بسته شد - اسپوتنیک ایران
دست ترامپ بسته شد
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، گفت که نمی خواهد نیروهای تکمیلی را به خاورمیانه بفرستد، اما در صورت لزوم آماده است این سربازان را به منطقه اعزام نماید.

پیش از این، آسوشیتد پرس، با اشاره به منابع آگاه خود گزارش داد که پنتاگون به طرح کاخ سفید برای ارسال 10،000 نیرو بیشتر به خاورمیانه در برابر تنش با ایران رای می دهد.

ترامپ، روز پنجشنبه در کاخ سفید گفت: "من فکر نمی کنم که ما نیاز به ارسال نیروی بیشتر داشته باشیم. اگر لازم باشد، قطعا نیروهای خود را اعزام خواهیم کرد. ایران یک بازیکن بسیار بد و خطرناک است".

وی گفت: "خواهیم چه اتفاقی با ایران خواهد افتاد. ما می توانیم سربازان بیشتری را به خاورمیانه بفرستد، اما تاکنون نیازی به این کار نمی بیند". 
گفتنی است؛ روابط ایران و امریکا دچار بحران جدیدی شده است. روابط واشنگتن و تهران پس از بیانات اخیر مقامات جمهوری اسلامی درباره متوقف کردن برخی از اقدامات در چارچوب برجام متشنج تر شده است. دیرتر حسن روحانی ، رئیس جمهور ایران 60 روز به کشورهای اروپایی عضو برجام مهلت داد تا طی این مدت تعهدات بانکی و نفتی خود در برابر جمهوری اسلامی را اجرا کنند. روحانی نامه هایی با این موضوع را برای رهبران بریتانیا، فرانسه، آلمان، روسیه و چین نوشت. در این راستا آمریکا ناو ابراهیم لینکن را به خلیج فارس ارسال نموده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала