حمله شیمیایی در ادلب دروغی بیشرمانه است

© Sputnik / Natalia Seliverstovaحمله شیمیایی در ادلب دروغی بیشرمانه است
حمله شیمیایی در ادلب دروغی بیشرمانه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه گزارش‌های مربوط به حمله شیمیایی در ادلب سوریه را دروغی بیشرمانه دانست.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش‌های مربوط به حمله شیمیایی در ادلب سوریه را رد کرد، این وزارتخانه تأکید کرد که چنین اظهاراتی دروغ‌های بیشرمانه است که حتی توسط کلاه سفید‌ها هم تایید نشده است.
ایگور کوناشینکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: تمایل وزارت امور خارجه ایالات متحده به تحمیل دروغ دیگری به جهان در مورد برخی "نشانه‌های حمله شیمیایی" در منطقه کاهش تنش ادلب دیگر باعث سردرگمی نمی‌شود. بدبینی ویژه نسبت به اعلامیه وزارت امور خارجه درباره حمله شیمیایی در تاریخ 19 ماه مه در سوریه، انکارهای عمومی این دروغ را حتی توسط دیدبان حقوق بشر بریتانیا و کلاهبرداران "کلاه سفید" ، به دنبال داشته است.

تروریست ها در سوریه در حال برنامه ریزی برای حمله شیمیایی به سراقب هستند - اسپوتنیک ایران
تروریست ها در سوریه در حال برنامه ریزی برای حمله شیمیایی به سراقب هستند

وی تاکید کرد که حتی سازمان‌های غربی اعلام کردند که "آنها هیچ اطلاعاتی در مورد محل و یا قربانیان این حمله‌های جعلی" ندارند.
پیشتر، وزارت امور خارجه ایالات متحده از وجود نشانه‌هایی در خصوص امکان استفاده از سلاح‌های شیمیایی توسط دولت سوریه در استان ادلب خبر داده و اعلام کرده بود که در صورت استفاده از سلاح شیمیایی، پاسخ (دولت آمریکا) سریع و مناسب خواهد بود. ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، اظهار داشت که اطلاعات ایالات متحده مبتنی بر منابع تأیید نشده، از جمله منابع گروه‌های تروریستی است. وزارت خارجه سوریه نیز اطلاعات مربوط به حمله شیمیایی را رد کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала