قیمت بالای میوه‌های نوبرانه در ایران +عکس

© AFP 2023 / DENIS CHARLETقیمت بالای میوه‌های نوبرانه در ایران +عکس
قیمت بالای میوه‌های نوبرانه در ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران در فضای مجازی نسبت به قیمت میوه‌های نوبرانه همچون گیلاس، گلابی، زردآلو و غیره واکنش نشان دادند و این قیمت‌ها را فضایی می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک، با نزدیک شدن به فصل تابستان نوبرانه‌های بسیاری در مغازه‌ها به چشم می‌خورد و با قیمت‌ بالایی به فروش می‌رسند. میوه‌های گیلاس با قیمت ۷۴۰۰۰ تومان، گلابی ۵۹۰۰۰ تومان و زردآلو با قیمت ۶۴۰۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. کاربران در صفحات اجتماعی تصاویری از قیمت میوه‌های نوبرانه فصل تابستان به اشتراک می‌گذارند و عنوان می‌کنند نه تنها میوه‌های نوبرانه بلکه قیمت سایر میوه‌ها و سبزی‌ها نیز افزایش داشته است.

اما تعدادی از کاربران بارش‌های شدید و سیلاب‌های اخیر، افزایش قیمت اقلام اساسی و حتی تقاضای مردم برای خرید همین میوه‌ها و یا سایر اقلام خوراکی که با افزایش قیمت همراه بوده اند را، دلایل این اتفاق می‌دانند. کاربران ایرانی معتقدند تا زمانی که مردم به خرید میوه ها با این قیمت و سایر اقلام خوراکی ادامه دهند، همچنان درگیر افزایش قیمت خواهیم بود.
برخی کاربران نیز عقیده دارند تورم بر اساس کالاهای اساسی محاسبه می‌شوند نه قیمت میوه‌ها و عنوان می‌کنند قیمت میوه‌های نوبرانه همیشه گرانتر بوده است و چیز عجیبی نیست، از طرفی قیمت میوه‌های فصل نیز تابع زمان برداشت آنها هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала