واکنش کاربران به پختن نذری برای سگ ها +ویدئو

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کاربران به پختن نذری برای سگ ها +ویدئو
واکنش کاربران به پختن نذری برای سگ ها +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وقتی پختن نذری به نیت اموات جنجال آفرین می شود!

به گزارش اسپوتنیک، پختن غذای نذری به نیت اموات و درگذشتگان در روزهای ماه رمضان حال و هوای خود را دارد اما در این میان عده ای دور هم جمع شدند تا برای سگ ها غذای نذری بپزند و بین سگ ها توزیع کنند. این حرکت با واکنش های موافق و مخالف بسیاری از سوی کاربران روبرو شده است.

گروه اول کسانی هستند که معتقدند در جامعه ای که افراد گرسنه و بی بضاعت وجود دارند، غذا دادن به سگ ها اولویت نیست و این هزینه را باید برای سیر کردن مردم گرسنه انجام داد.

 

در مقابل گروه دوم از کاربران، افرادی هستند که این کار را تحسین کرده اند و معتقدند که این قبیل کارها برای حمایت از حیوانات باید انجام شود.
گروه مخالف با این حرکت عنوان کردند که چرا فقط به سگ ها غذای نذری داده اند و اگر مراد از این کار حمایت از حقوق حیوانات است چرا گربه ها و یا حیوانات دیگر هدف حمایت قرار نگرفته اند.
گروه موافق با این حرکت از نظر مذهبی نیز این کار را پسندیده دیده اند و عنوان کردند که در دین نیز به حیوانات توجه بسیاری شده است تا جایی که گفته شده است غذای حیوانات را قبل از غذای خود به آنها دهید. اما گروه مخالف معتقدند که این کار بدعت در دین است و در سیره امامان و معصومین نذری دادن به حیوانات توصیه نشده است.

 

گروه مخالف عنوان کردند که بسیاری از کاربران به سفرهای زیارتی مانند حج و کربلا خرده میگیرند و معتقدند که این پول باید صرف سیر شدن و تامین و حمایت از نیازمندان شود اما خود هزینه های هنگفتی برای سیر شدن سگ ها و نه مستضعفین می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала